  • Data: 2015-04-29 17:59:03
    Temat: Re: kiedy Adobe Photoshop Lightroom 6
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-29 13:01, Marcin Kulas wrote:
    > Posniffowałem. Owszem, gada z adobe.com (LR musi być "zalogowany"
    > do konta z licencją), ale to leci dość szybko. Niestety, potem
    > zaczyna stękać z chmurą Amazona, choć bajery tego typu mu powyłączałem.
    > Nie wiem o czym gadają, bo wszystko leci w SSL-u. Odpięcie skrętki
    > nic nie zmienia. Ech, wkurza mnie jakość dzisiejszego softu.

    To nie jest kwestia "jakości softu" tylko optymalizacji.
    W Adobe pewnie doszli do wniosku, że kilka sekund ekstra uruchamiania
    tego typu programu nie jest wielkim problemem. I chyba trudno im odmówić
    racji. Ile razy dziennie włączasz LR?

    Czy to przypadkiem nie jest problem czysto emocjonalny? :)
    Sniffing, SSL, chmura - mastah jesteś, SSD kupiłeś, a jakiś program
    śmie Ci się włączać 8 sekund w 2015 roku...

    pozdrawiam,
    PK