  • Data: 2014-09-03 18:29:22
    Temat: Re: kieszonkowy aparat na baterie AA
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-02 18:28, Piotrne wrote:
    > Dołączę się do pytania. Interesuje mnie jak najprostszy aparacik,
    > który mógłby posłużyć dziecku na kilkudniowej wycieczce. "Markowy"
    > nie musi, a nawet nie powinien być. Ograniczenia dotyczą:

    Dziecko nie ma telefonu?

    Aktualnie smartphone'y mają aparaty lepsze niż wiele tanich
    kompaktów. Są małe, proste w obsłudze i dzieci ich pilnują.
    Ponadto smartphone'y wymagają regularnego ładowania, więc na pewno
    na prawie każdym wyjeździe są stworzone warunki, żeby dzieciaki
    mogły sobie podpiąć ukochanego iPhone'a (możliwość kontaktu z rodzicami,
    zgubienie się na wycieczce itp).
    No chyba że dziecko na obóz wędrowny puszczasz, ale ileż on będzie
    musiał tych paluszków nosić?!

    Ponadto dedykowane aku są w lepszej technologii niż "paluszki",
    więc oferują więcej energii (przy podobnym rozmiarze), szybciej
    się ładują i tak dalej.

    > - sprzedawca nie napisał, że inne nie działają). Są też zabawkowe aparaty
    > dla dzieci. Prawie dobre, ale mają tylko pamięć wbudowaną na ok. 100
    > zdjęć i cenę porównywalną z tańszymi, "normalnymi" kompaktami.

    Z całym szacunkiem, ale aparaty dla dzieci to są chyba dla starszych
    osób z demencją produkowane (ew. dla dzieci niepełnosprawnych).

    Dzisiejsze 7-latki nie mają problemów z obsługą tabletów. Niektóre
    młodsze dzieci radzą sobie lepiej niż większość dorosłych.

    > Wygląda na to, że współcześnie nie produkuje się takich urządzeń...

    Nie bez powodu. Dziecko to najlepszy klient. Jeśli coś da się dziecku
    "sprzedać" (sprawić, żeby wymusiło zakup na rodzicach), to na
    100% jest to łatwo dostępne i dobrze wyeksponowane w sklepach.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski