  • 1. Data: 2014-09-02 16:52:11
    Temat: kieszonkowy aparat na baterie AA
    Od: "The dude" <k...@g...pl>

    Grupa chyba nie żyje, gdzie teraz dyskutuje się o fotografii?
    Szukam markowego aparatu kieszonkowego na baterie paluszki AA, uważam to
    za wielka zaletę i przewagę nad dedykowanymi akumulatorami, coś jak Canon
    A810, ale już ich nie ma w sklepach.

  • 2. Data: 2014-09-02 17:13:31
    Temat: Re: kieszonkowy aparat na baterie AA
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-09-02 16:52, The dude pisze:
> [...]
    > za wielka zaletę i przewagę nad dedykowanymi akumulatorami, coś jak
    > Canon A810, ale już ich nie ma w sklepach.

    http://www.dpreview.com/products/search/cameras?utm_
    campaign=internal-link&utm_source=mainmenu&utm_mediu
    m=text&ref=mainmenu#!

    --
    marcin

  • 3. Data: 2014-09-02 17:14:51
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Dienstag, 2. September 2014 16:52:11 UTC+2 schrieb The dude:
    > Grupa chyba nie �yje, gdzie teraz dyskutuje si� o fotografii?
    >
    > Szukam markowego aparatu kieszonkowego na baterie paluszki AA, uwa�am to
    >
    > za wielka zaletďż˝ i przewagďż˝ nad dedykowanymi akumulatorami, coďż˝ jak Canon
    >
    > A810, ale juďż˝ ich nie ma w sklepach.

    uwazam , ze nie, choc przed laty tez tak myslalem.
    dedykowane akumulatory maja jednak wieksza wydajnosc.
    zdaza sie , ze paluszki siada w trakcie dnia fotograficznego , trzeba miec na wszelki
    wypadek komplet drugich przy sobie.
    dedykowany akumulator jednak trzyma dluzej.

    ladowarke mozna zostawic w domu , zastepcze baterie sa zbedne.

    pisze z autopsji. szybko zrezygowalem z paluszkow .

    w sumie sprowadza sie to do tego ze dedykowane akku sa mniejsze od paluszkow o
    analogicznej pojemnosci pradowej.

    pytanie o a810 jest tak trywialne , ze chyba nikomu sie nie chce odpowiedziec -
    zobacz w googlach powershot z wyzszym numerem i dostaniesz odpowiedz.
    specjalnie nie widze powodu zeby zasmiecac sobie glowe informacjami n.t. takich
    zabawek.

  • 4. Data: 2014-09-02 17:30:32
    Od: "The dude" <k...@g...pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    >odpowiedz.
    >specjalnie nie widze powodu zeby zasmiecac sobie glowe informacjami n.t.

    Na taką zabawkę w tej chwili mnie jedynie stać i taka jest mi potrzebna,
    czy tu wolno dyskutować jedynie o Canonach za 20.000zł?
    Paluszki zawsze mogę kupić w pierwszym lepszym kiosku i wystarczy mi to
    choćby na kilka zdjęć, ale mam taką możliwość. Kupno dodatkowych
    akumulatorków AA także wyjdzie
    taniej niż dedykowany akumulator, no i naładuje to ładowarką którą już mam
    i o którą łatwiej niż specjalna ładowarka, ale może ja się nie znam...

  • 5. Data: 2014-09-02 17:39:41
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-09-02 17:30, The dude pisze:

> [...]
    > taniej niż dedykowany akumulator, no i naładuje to ładowarką którą już
    > mam i o którą łatwiej niż specjalna ładowarka, ale może ja się nie znam...

    No raczej się nie znasz. Przecież teraz nawet najprostsze kompakty mają
    dedykowane aku w zestawie, ładowarka do nich też jest w zestawie albo
    ładujesz po usb. Drugi aku jako zamiennik to wydatek rzędu 20-30 zł.

    --
    marcin

  • 6. Data: 2014-09-02 18:28:07
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-02 16:52, The dude pisze:

    > Szukam markowego aparatu kieszonkowego na baterie paluszki AA

    Dołączę się do pytania. Interesuje mnie jak najprostszy aparacik,
    który mógłby posłużyć dziecku na kilkudniowej wycieczce. "Markowy"
    nie musi, a nawet nie powinien być. Ograniczenia dotyczą:

    - masy (jak najlżejszy),
    - zasilania; może być problem z dostępem do zasilania, więc lepsze są
    baterie AA/AAA i ze względu na oszczędność energii: brak ekranu
    albo możliwość jego wyłączenia (czyli wizjer optyczny),
    - ceny (aparat może zostać zgubiony, zniszczony itp.),
    - odporności mechanicznej - najlepiej, żeby obiektyw był zamykany
    (lepiej: "wewnętrzny" i nie wysuwał się),
    - nośnika - powinien zmieścić wszystkie zdjęcia bez konieczności
    zgrywania do komputera (którego nie ma na wycieczce).

    Oczywiście wysokiej jakości zdjęć nie spodziewam się, wystarczy 2 Mpx
    i działanie z oświetleniem słonecznym. Nie znalazłem niczego spełniającego
    te warunki. Są miniaturowe "kamerki szpiegowskie", ale z obiektywem
    o średnicy poniżej milimetra, 1 Mpx i odpowiednią do tych parametrów
    jakością zdjęć. W dodatku z małym, wbudowanym akumulatorem ładowanym
    prze USB. Mam starą kamerkę internetową, która spełnia większość warunków,
    ale ma tylko wbudowaną pamięć - nie zmieści się zbyt dużo zdjęć.
    Na Allegro znalazłem stary aparat Medion - prawie dobry, ale obsługuje
    tylko karty SD do 512 MB (aparat kupiłem, karty takiej małej nie mam
    - sprzedawca nie napisał, że inne nie działają). Są też zabawkowe aparaty
    dla dzieci. Prawie dobre, ale mają tylko pamięć wbudowaną na ok. 100
    zdjęć i cenę porównywalną z tańszymi, "normalnymi" kompaktami.

    Wygląda na to, że współcześnie nie produkuje się takich urządzeń...

    P.

  • 7. Data: 2014-09-02 18:34:05
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Dienstag, 2. September 2014 17:30:32 UTC+2 schrieb The dude:
    > U�ytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > Na takďż˝ zabawkďż˝ w tej chwili mnie jedynie staďż˝ i taka jest mi potrzebna,
    >
    > czy tu wolno dyskutowaďż˝ jedynie o Canonach za 20.000zďż˝?
    >
    > Paluszki zawsze mogďż˝ kupiďż˝ w pierwszym lepszym kiosku i wystarczy mi to
    >
    > cho�by na kilka zdj��, ale mam tak� mo�liwo��. Kupno dodatkowych
    >
    > akumulatork�w AA tak�e wyjdzie
    >
    > taniej ni� dedykowany akumulator, no i na�aduje to �adowark� kt�r�
    juďż˝ mam

    > i o kt�r� �atwiej ni� specjalna �adowarka, ale mo�e ja si� nie
    znam...

    na temat canona za 20 000 nikt nie ma tutaj pojecia, wiec raczej dyskusji na ten
    temat nie bedzie.

    a 810 moze i nie jest produkowany , nie wiem , natomiast mozna bez problemu dostac w
    wysylkowych sklepach internetowych.
    nastepca z numerem A9xx jest znacznie drozszy , tez mozna dostac.
    w opisie mozna sprawdzic jakie ma baterie.

    Nigdy nie sugerowalbym sie wypowiedziami niezananych uczestnikow forow na temat
    wyboru sprzetu. nie wiesz kto bylby tym doradca. Raz tylko sie oparlem takuim opiniom
    i byl to blad .
    w miare obiektywny poglad mozna sobie warobic czytajac www.optyczne.pl lub inny
    podobny , zagraniczny servis.

    wszystko inne to takie sobie opowiastki.

    odpowiedz na pytanie:
    a810 mozna kupic
    nastepca ma numer a900 - tez do dostania.

    to wszystko wiem z sieci - w ciagu paru sekund mozna dotrzec do informacji.
    zadnego z tych aparatow nie widzialem na oczy i nie tesknie.

  • 8. Data: 2014-09-02 18:42:30
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-09-02 18:28, Piotrne pisze:

> [...]
    > baterie AA/AAA i ze względu na oszczędność energii: brak ekranu
    > albo możliwość jego wyłączenia (czyli wizjer optyczny),

    I dwie powyższe cechy już się wzajemnie wykluczają. Kompakty z
    przeziernikiem optycznym (bo ciężko to nazwać wizjerem) i zasilaniem AA
    nigdy nie należały do najmniejszych konstrukcji.
    Poza tym rynek najprostszych kompaktów się praktycznie zwija, gdyż
    obecnie praktycznie każdy telefon oferuje lepszą jakość zdjęć.

    --
    marcin

  • 9. Data: 2014-09-02 18:44:33
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-09-02 18:34, XX YY pisze:

> [...]
    wyboru sprzetu. nie wiesz kto bylby tym doradca. Raz tylko sie oparlem takuim opiniom

    Warto nadmienić, iż na linkowanym forum dostałeś bana za wypisywanie
    głupot, więc tym bardziej polecałbym wątkotwórcy aby twoich wypocin nie
    brał pod uwagę.

    --
    marcin

  • 10. Data: 2014-09-02 18:46:51

> [...]