    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.comp.nowe-programy
    Subject: Re: kindle na wszystkich urzadzeniach [cross]
    From: W <w...@w...pl>
    Date: 29 Aug 2016 19:06:49 GMT

    rs wystukał, co następuje:

    Zarejestrować wszystko na jednym adresie/koncie?
    Na początku może się rozjechać jak nie wszędzie miałęś to samo (ale z
    powyższego wynika, że miałeś), ale to jednorazowa czynność i później będzie
    ok...

    > zapoznaj sie najpierw z tym jak dziala "push to kindle", bedziesz
    > wiedzial jaki problem. <rs>

    On mówi o stworzeniu "listy wysyłkowej", tj:
    * definiujesz sobie grupę adresów na które wysyłasz i Twój program pocztowy
    rozsyła gdzie trzeba;
    * tworzysz sobie alias na serwerze i na serwerze tworzone są kopie i
    wysyłane na wszystkie skonfigurowane adresy.