    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.comp.nowe-programy
    Subject: Re: kindle na wszystkich urzadzeniach [cross]
    From: W <w...@w...pl>
    Date: 29 Aug 2016 21:42:41 GMT

    rs wystukał, co następuje:

    > nie mozna. kazde urzadzenie musi miec unikalny adres. amazon nie
    > przyjmie istniejacego adresu podczas rejestracji.

    WTF?
    Bo może zamiast głupio klikać "zarejestruj" kliknij "zaloguj" i podaj
    istniejące dane?
    Konto amazona mam skonfigurowane na Kindlu, kiedyś bawiłem się na dwóch
    telefonach i komputerze i jakoś wszędzie miałem jeden adres... no magia...

    > dlatego mowie, zeby sie zapoznal z tym jak dziala ta wtyczka, bo ja nie
    > uzywam programu pocztowego, tylko modul wysylkowy wtyczki do
    > przegladarki. to jest zupelnie co innego. <rs>

    Tam podajesz adres e-mail, czyli to taki radosny pośrednik z przeglądarki,
    ale Twój problem leży gdzie indziej - nie we wtyczce...