  • 11. Data: 2014-09-29 00:48:05
    Temat: Re: klawiatura membranowa
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > przyciski i LEDy dać na PCB w środku. Samoróba na bazie cienkiego
    > laminatu i membran z rozebranej klawiatury z jakiegoś urządzenia jak
    > przypuszczam będzie niewykonalna.

    A dlaczego ? To się da jak najbardziej zrobić.
    Za komuny (czyli czasów kiedy nic nie szło kupić :) nie takie rzeczy się
    robiło. Oidp też coś takiego robiłem w czasach licealnych :)

    Oczywiście trochę zabawy z tym jest.
    Najlepiej byłoby zamówić PBC w satlandzie, na cieniutkim laminacie ( 0.5
    mm na przykład), bo to od razu przelotki można dać, pocynowane ładnie
    dostać itp.

    No ale ostatecznie, można sobie samemu takie pcb zrobić - najważniesze
    to to pokrycie właśnie. Bo bez pocynowania szybko przestanie działać :)

    No i na to oczywiście warstwa dystansowa, z otworkami ma membranki, na
    to warstwa z opisem i gitara.
    Jak się przyłożysz, to będzie nie do odróżnienia od "fabrycznej" :)

  • 12. Data: 2014-09-29 01:14:30
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 września 2014 00:48:05 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

> [...]
    >
    > to warstwa z opisem i gitara.
    >
    > Jak się przyłożysz, to będzie nie do odróżnienia od "fabrycznej" :)

    Teraz takie czasy ze jak czegoś kupić nie można to tego nie ma. bardzo łatwo zrobić
    taką klawiaturę z laminatu, blaszek od przycisków i folii samoprzylepnej używanej do
    oklejania samochodów. Tylko trzeba się przyłożyć. Nadruk zrobią według wzoru tam
    gdzie drukują reklamy.

  • 13. Data: 2014-09-29 07:51:57
    Od: Tester <t...@g...pl>

    Zasada jest taka, że wycena zależy o oceny na ile potencjalny klient
    jest napalony? Górnej granicy nie ma, tak dla informacji :)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2014-09-29 18:30:56
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 27 Sep 2014 21:54:19 +0200, wowa napisał(a):

    > Zanim zaczniesz kombinować zadzwoń tu http://www.irga.com.pl/

    Zadzwoniłem i ich oferta nie różni się zbytnio od tego co napisał
    sundayman - ok. 700 zł za serię 10 sztuk klawiatur o podanych przeze
    mnie parametrach. Temat więc do odłożenia na półkę, przynajmniej w tej
    postaci :(
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 15. Data: 2014-10-01 11:21:17
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 27 Sep 2014 17:57:20 +0200, badworm <n...@p...pl> wrote:

    >Wymyśliłem sobie by w ramach bajeru dać w loggerze GPS klawiaturę
    >membranową bo wybrana obudowa (Bopla ART115F) posiada miejsce na takową
    >(34,8*56,9*1,5mm). Klawiatura (czy chyba bardziej prawidłowo - elewacja)
    >miałaby się składać z 3-4 przycisków, okienka na wyświetlacz OLED, może
    >2-3 LEDów i oczywiście jakiegoś nadruku. Ile coś takiego może kosztować
    >przy jednej sztuce (lub przy minimalnej wymaganej serii) i czy
    >komukolwiek w ogóle będzie chciało się w to bawić?

    poszukaj keypol z zielonej gory - wiem, ze cos takiego robia.

    --
    ThinkXtra

  • 16. Data: 2014-10-01 21:16:02
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 01 Oct 2014 11:21:17 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > poszukaj keypol z zielonej gory - wiem, ze cos takiego robia.

    Robić to każdy robi, pytanie za jakie pieniądze ale zadzwonię do nich.
    GG#2400455 ICQ#320399066