  • 1. Data: 2014-09-26 15:05:33
    Temat: Czym kleić głośniki z koszem aluminiowym
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    Oryginalne tonsile były klejone czymś przeźroczystym co dośc łatwo się
    daje usuwać, aceton to zmiękcza.
    Kosze głośników ze stopu AK11, chcę zregeneroać ale mam watpliwości czy
    butapren się nada.

    Włodek

  • 2. Data: 2014-09-26 15:13:39
    Temat: Re: Czym kleić głośniki z koszem aluminiowym
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    Friday, September 26, 2014, 3:05:33 PM, you wrote:

    > Oryginalne tonsile były klejone czymś przeźroczystym co dośc łatwo się
    > daje usuwać, aceton to zmiękcza.
    > Kosze głośników ze stopu AK11, chcę zregeneroać ale mam watpliwości czy
    > butapren się nada.

    Się nada.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-09-26 20:02:04
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 26.09.2014 15:13, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Się nada.

    Potwierdzam, kleiłem moje butaprenem i śmigają.

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2014-09-27 08:27:49
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Się nada.