  • 1. Data: 2016-05-20 01:21:56
    Temat: Re: kolejna agencja ratingowa omamiona
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" bwkk0oan98c6$.w6xkwjbmix3g$....@4...net

    > Znowu Szałamacha będzie musiał pisać listy, a Rycerze Dojnej Zmiany
    > sążniste posty na niniejszej grupie, bo Rzepliński nie zasypia gruszek w
    > popiele i tym razem omotał swymi kłamliwymi wywodami agencję Fitch:

    > http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20094244,kolejna
    -agencja-ratingowa-ostrzega-polske-idziemy-w-zlym-ki
    erunku.html#MTstream_D9

    Słabszy wzrost PKB...

    Słabszy wzrost PKB, słabszy wzrost -- a jak on ma nie być słabszy,
    skoro dziewice z posagami Niemcy nam rozdają w prezencie? Zamiast
    płacić -- możemy brać, ile dup... Y.... Ten... No... ...Ile dusza
    zapragnie... A co dziewica -- to jeden kolejny numerek tu kolekszyn...

    Możecie via moja strona lub bezpośrednio -- Agora też złośliwie obniża
    nam PKB!!! Już od dawna nic mi Agora nie zapłaciła, tym samym obniżając
    zuchwale PKB całej Rzeczpospolitej Polskiej!!!

    -=-

    ARzepliński wie, że jeśli odda bolszewickie koryta -- i na tym świecie
    spokoju nie zazna, i na tamtym dusza jego parszywa spokoju nie zyska...

    -=-

    Masa sędzi i sędziów RP udających nieznajomość wszelkich praw -- poleci
    w razie czego ;) ze stołków sędziowskich niemal wprost do śmietników...

    -=-

    SO w Białymstoku rzekomo nie umie ocenić:

    - czy 1,5 to więcej, czy mniej niż 2,0
    - czy + znaczy tyle samo, co -
    - czy myślnik (odsyłam ciekawskich do słowników i językoznawców) jest tyle samo
    warty, co dywiz
    - czy 73% to mniej więcej tyle samo, co 97%

    i tak dalej...

    Ten SO zakłada, że sędzia (w tym wypadku -- biegły sądowy) może (a nawet
    powinien) sądzić samego siebie -- wydawać o swej opinii *niepodważalne* wyroki. :)
    (skoro biegły twierdzi, że odpowiedział na moje pytania -- to odpowiedział, choć
    w swej opinii nie zawarł ANI JEDNEJ odpowiedzi na moje pytania, poparte kopiami
    wieloletniej dokumentacji medycznej, z których wynika, że ów biegły (delikatnie
    ujmując) pobłądził, czyli (mniej delikatnie) bredził)

    Ten SO nie zapoznał się z dokumentacją, przez co ponad rok nie powoływał
    biegłego okulisty (sądząc, iż nie zgłaszam problemów okulistycznych)
    po czym biegłego wezwał, ewidentne brednie biegłego przyjął jako opinię
    (za którą trzykroć zapłacił) i zarzucił mi grę na zwłokę!!!!

    Stemple typu WPŁYNĘŁO ukazują, kiedy dany dokument wpłynął do ZUSu czy do sądu...
    Nie ja zwlekałem -- lecz Sąd Okręgowy zwlekał!
    (nie zauważył dokumentów; pytał o te dokumenty w czasie pierwszej rozprawy!)

    -=-

    Co z tego, że PKB spadnie? Komu zależy na PKB? Tobie? Mnie?...
    ZUS weźmie wyższe składki oparte o ,,wzrost gospodarczy'', ale
    świadczeń (opartych o inflację) nie podniesie!

    Komu zależy na wzroście PKB? I jak odróżnić rzeczywisty wzrost PKB od inflacji?

    Virgin Mobile rozdaje startery -- tedy ;) przyczynia się do obniżki PKB!?!
    Gdyby wszystko znienacka podrożało -- mielibyśmy wzrost PKB?! Czy inflację?

    Jak widać po ZUSie -- nowe władze zamierzają po prostu oszczędzać na marnotrawstwie!
    Zabiorą koryta bolszewickim dzieciom, trochę z tego wezmą sobie, :) a trochę ;)
    (z konieczności!) przekażą na obniżenie deficytu! Prawdziwą klęską byłaby
    gospodarka prowadzona ,,ręką'' EKopacz!

    I klęską gospodarczą, i demograficzną -- zalałyby nas albowiem masy muzułmanów|!

    Turcja otrzymuje szmal z UE -- rzekomo na imigrantów, ma najsilniejszą po USA armię
    należącą do NATO -- więc :) :) morduje Kurdów na ,,trójstyku'' -- teraz to już nie
    trójstyk, ale zlepek wielu krain -- także odległych: Francji, Niemiec, krajów
    północnych, a nawet Rosji...

    Mordowani muzułmanie, skłócani ze sobą wzajemnie: Turkmeni; Turcy; Kurdowie
    ,,międzynarodowi''; Państwo Islamskie (tak hojnie niegdyś wspierane przez
    USA); Talibowie (także podopieczni CIA i jej podobnym); Irańczycy, Irakijczycy,
    Syryjczycy i inni -- będą bić się o swoją (lub o cudzą) ziemię albo będą uciekać
    do Europy, aby szukać tam nowego życia -- lub zemsty na sprawcach (rzekomych lub
    rzeczywistych -- co za różnica!) swych nieszczęść!

    Nie PiS prowadzi Polskę q zagładzie, lecz PO prowadziła Polskę i Polaków q zagładzie,
    choć wskaźniki takie jak PKB rosły... (a emerytury współfinansowane przez polskiego
    Fiskusa -- malały!!!)

    -=-

    Raczej patrzcie na to, czy lżej Wam żyje się teraz, nie na wskaźniki inflacji
    czy PKB... A wielu rodzinom lżej żyje się -- choćby z powodu 500+...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_