  • 1. Data: 2016-05-16 21:33:34
    Temat: smsy z moim numerem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    potrzebuje wysyłać smsy (orange) około 100 na miesiąc. każdy inny i
    każdy do innego odbiorcy. ale koniecznie z komputera. orange oferuje mi
    30 smsów za darmo, z moim numerem i nic więcej. kupiłbym pakiet smsów,
    albo płacił za każdy z osobna, ale gdybym mógł je wysyłać z kompa. nie
    umiem znaleźć takiej opcji. pamiętam że kiedyś można było wysyłać smsy z
    własnym numerem, ale gdzieś z jakiejś bramki. możecie mi podpowiedzieć
    czy i ktoś to oferuje? Nie koniecznie za darmo
    ToMasz

  • 2. Data: 2016-05-17 07:45:10
    Temat: Re: smsy z moim numerem
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.05.2016 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> napisał/a:

    > potrzebuje wysyłać smsy (orange) około 100 na miesiąc. każdy inny i
    > każdy do innego odbiorcy. ale koniecznie z komputera. orange oferuje mi

    A może via modem (choćby komendą AT+CMGS), albo gammu/wammu?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2016-05-17 07:56:39
    Od: h...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:33:36 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > własnym numerem, ale gdzieś z jakiejś bramki. możecie mi podpowiedzieć
    > czy i ktoś to oferuje? Nie koniecznie za darmo

    Zmień rodzaj konta.
    https://www.orange.pl/portal/map/map/cust_migration?
    activeName=pim_settings

    --
    Heniek

  • 4. Data: 2016-05-17 13:29:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *ToMasz* napisał(-a):

> [...]
    > wysyłać smsy z własnym numerem, ale gdzieś z jakiejś bramki. możecie
    > mi podpowiedzieć czy i ktoś to oferuje? Nie koniecznie za darmo

    Wapster kiedyś coś takiego miał. Ale czy i jak to teraz działa - tego
    nie wiem, dawno nie korzystałem
    http://www.wapster.pl/bramka_sms_extra.dhtml

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2016-05-17 20:39:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Niektóre instalowane na komputerze programy do obsługi fonów (wiele lat temu) miały
    opcję edycji i wysyłania sms-ów, może idź tą drogą?
    Fon był podłączony kablem, a komp robił za edytor i klawiaturę.

    -----