  • 1. Data: 2016-05-17 14:28:10
    Temat: Samsung Glaxy S6 na czele, iPhone daleko w tyle
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.redmondpie.com/samsung-galaxy-s6-leads-th
    e-smartphone-crashing-shame-list/

    he he :-)

  • 2. Data: 2016-05-18 07:16:16
    Temat: Re: Samsung Glaxy S6 na czele, iPhone daleko w tyle
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 May 2016 07:28:10 -0500, Pszemol napisał(a):
    > http://www.redmondpie.com/samsung-galaxy-s6-leads-th
    e-smartphone-crashing-shame-list/
    > he he :-)

    Czytam, czytam i nie rozumiem.
    Chodzi o uszkodzenie telefonu (byc moze softwareowe), czy zawieszenie
    systemu, utrate danych itp ?

    I patrza jak to jest w danym modelu, czy po prostu policzyli przypadki
    w jakiejs ankiecie, i im wyszlo, ze najwiecej problemow zglosili
    uzytkownicy z samsungami ... ale tez jest ich po prostu najwiecej (co
    jest niemal napisane w tym artykule).

    Za to jedno widze - ten znakomity iphone, na ktorym wszystko dziala
    swietnie, psuje sie calkiem czesto :-)
    A skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-05-18 07:20:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-18 o 07:16, J.F. pisze:
    > Czytam, czytam i nie rozumiem.
    > Chodzi o uszkodzenie telefonu (byc moze softwareowe), czy zawieszenie
    > systemu, utrate danych itp ?

    Nie rozumiesz.
    Jest załamanie rynku w sprzedaży ajfonów. Trzeba to jakoś propagandowo
    przykryć :-)

  • 4. Data: 2016-05-18 07:41:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    e-smartphone-crashing-shame-list/

    > Czytam, czytam i nie rozumiem.
    > Chodzi o uszkodzenie telefonu (byc moze softwareowe), czy zawieszenie
    > systemu, utrate danych itp ?

    Ściągnij sobie własną kopię dokumentu źródłowego:
    http://www2.blancco.com/en/research-study/state-of-m
    obile-device-performance-and-health-trend-report-q1-
    2016

> [...]
    > w jakiejs ankiecie, i im wyszlo, ze najwiecej problemow zglosili
    > uzytkownicy z samsungami ... ale tez jest ich po prostu najwiecej (co

    To, że najwięcej jest słuchawek Galaxy S6 było w kwestii wyjaśnienia
    dlaczego wśród ANDROIDOWYCH słuchawek Samsung ma największy
    procent padów.

    > Za to jedno widze - ten znakomity iphone, na ktorym wszystko
    > dziala swietnie, psuje sie calkiem czesto :-)
    > A skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac :-)

    Ależ różnicę, prawie dwukrotną, widać wyraźnie.

  • 5. Data: 2016-05-18 08:15:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >dlaczego wśród ANDROIDOWYCH słuchawek Samsung ma największy
    >procent padów.

    >Ależ różnicę, prawie dwukrotną, widać wyraźnie.

    Dodajac jednak to co napisales wyzej ... mam rozumiec, ze 25% ajfonow
    zalicza "crash" ?

    Znakomity telefon, zaiste znakomity :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-05-18 12:36:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 17.05.2016 14:28, Pszemol wrote:

    > http://www.redmondpie.com/samsung-galaxy-s6-leads-th
    e-smartphone-crashing-shame-list/

    > he he :-)

    Ale tu chyba nie pisza o iOS, prawda? ;)

  • 7. Data: 2016-05-18 14:31:39

    Wed, 18 May 2016 07:20:33 +0200, w <573bfba0$0$646$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Nie rozumiesz.
    > Jest załamanie rynku w sprzedaży ajfonów. Trzeba to jakoś propagandowo
    > przykryć :-)

    I wysłali Przemola? Strasznie tną koszty :)