  • 1. Data: 2016-05-16 19:53:43
    Temat: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Mam LG G3s.
    Usterka polega na zaniku głosu z mikrofonu podczas rozmowy. Rozmówca
    słyszy trzask - coś jak przełączanie nadawanie/odbiór w krótkofalówce -
    i ciszę. Po chwili znowu trzask i słychać. I tak przypadkowo w czasie
    rozmowy w różnych odstępach czasowych.

    3 razy była robiona w serwisie LG w Mławie aktualizacja oprogramowania,
    z czego 2 razy z wersji 5.01 na 5.01.
    Czwarty raz jak chciałem w RTVeuroAGD wymiany na nowy lub zwrot gotówki
    i sobie kupię u nich nowy, powiedzieli że tak nie mogą i muszą go wysłać
    do serwisu.
    Pojechał do Mławy, wrócił po 3 tygodniach. W karcie napisane że
    wymieniona płyta główna, jakieś tasiemki i bateria. Fakt bateria nowa,
    reszta nie wiem.
    Sęk w tym, że 3 tydzień jak go mam po tej naprawie, powróciła usterka.
    Nie da się normalnie rozmawiać, bo rozmówca co chwilę po
    charakterystycznym trzasku słyszy ciszę kilka sekund. Rozmowa na raty.

    No więc będę piąty raz szedł do RTVeuroAGD, jest ostatnie miejsce na
    pieczątkę na gwarancji, telefon już totalnie wqr..ia i chciałbym nowy
    nawet taki sam, ale nowy (mamy 3 sztuki w tej samej sieci, takie same
    modele G3s, taka sama miejscowość, te same nadajniki BTS i na
    pozostałych takich numerów nie ma).

    Mam już fajny zestaw naklejek "inżynierowie LG naprawili Twój telefon"
    czy coś w tym stylu, kupa papierów i pudełka LG z Mławy.
    Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy i
    do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy? Czy ktoś
    przerabiał podobny przypadek w RTVeuroAGD?

    Zdrówko.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2016-05-16 19:59:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    Z tytułu nuezgodnosci/oddaj a nie gwarancji napisz ze zwrot kasy chcesz odczekaj
    spokojnie 14 dni jak nie odpowiedzą to wygrałeś

  • 3. Data: 2016-05-16 20:08:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 16.05.2016 19:59, Kris wrote:
    > Z tytułu nuezgodnosci/oddaj a nie gwarancji napisz ze zwrot kasy chcesz odczekaj
    spokojnie 14 dni jak nie odpowiedzą to wygrałeś

    To chyba nie dziala przy wziecu sprzetu na firme?
    A gwarancja nie zaklada wymiany po trzeciej usterce?

  • 4. Data: 2016-05-16 20:37:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 20:08, atm pisze:

    > To chyba nie dziala przy wziecu sprzetu na firme?

    Tego nie wiem.

    > A gwarancja nie zaklada wymiany po trzeciej usterce?

    No właśnie nie... i jest 5 miejsc na pieczątkę.
    http://www.lg.com/pl/wsparcie/gwarancja

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-05-16 20:51:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości
    >Czy faktycznie RTVeuroAGD nie może wymienić mi tego telefonu na nowy
    >i do oporu (czytaj końca gwarancji) wysyłać ten telefon do Mławy?

    Moze i nie moze ... ale moze Ty powinienes zarzadac zwrotu pieniedzy,
    skoro usterka nie zostala usunieta :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-05-16 21:00:27
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 20:51, J.F. pisze:

    > Moze i nie moze ... ale moze Ty powinienes zarzadac zwrotu pieniedzy,
    > skoro usterka nie zostala usunieta :-)

    Nie czytałeś co napisałem :)

    No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?
    Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2016-05-16 21:39:31
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 16-05-2016 o 21:00, Irokez pisze:

    > Nie czytałeś co napisałem :)
    >
    > No więc drugi raz będę żądał, ale czy RTVeuroAGD ma prawo mi odmówić?
    > Telefon nie ma jeszcze roku, faktura na firmę, piąty raz ta sama usterka.

    Skorzystaj z rękojmi a nie z gwarancji.
    O ile oczywiście sprzedawca nie wykluczył jej przy sprzedaży.
    Dlatego m.in. nie polecam a w zasadzie odradzam jakichkolwiek zakupów w
    firmie X-kom. Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że
    wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

  • 8. Data: 2016-05-17 08:41:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:39:27 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

    > Cwaniaczki drobnym drukiem na fakturze wpisują formułkę że
    > wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

    Sobie mogą.
    Nie tak dawno tablet mi wymienili z tytułu rękojmi własnie
    Aż murze zerknąć na fakturę czy wpisali że wyłączaj odpowiedzialność z tytułu rękojmi
    Ale Irokez pisze że kupił "na firmę" więc faktycznie z tytułu niezgodności chyba mu
    się nie uda.

  • 9. Data: 2016-05-17 11:24:26
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 17-05-2016 o 08:41, Kris pisze:

> [...]
    rękojmi
    > Ale Irokez pisze że kupił "na firmę" więc faktycznie z tytułu niezgodności chyba mu

    Niestety mogą, poszukaj sobie w KC.
    Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową?
    Inna sprawa że informowanie o tym na fakturze drobnym druczkiem budzi co
    najmniej moralną wątpliwość. Być może z tego względu w sądzie komuś by
    się udało to podważyć.

  • 10. Data: 2016-05-17 12:24:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 maja 2016 11:24:20 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

    > Niestety mogą, poszukaj sobie w KC.
    "Art. 558. § 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć
    lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie
    odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych
    w przepisach szczególnych.

    § 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest
    bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym."

    > Na pewno odróżniasz rękojmię od niezgodności towaru z umową?
    Wskaż różnice