  • 1. Data: 2016-05-19 03:23:35
    Temat: Przystawka do smartfona
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ciekawa przystawka do smartfona:
    https://www.indiegogo.com/projects/meater-the-only-w
    ire-free-smart-meat-thermometer#/

  • 2. Data: 2016-05-19 08:24:54
    Temat: Re: Przystawka do smartfona
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-19 o 03:23, Pszemol pisze:
    > Ciekawa przystawka do smartfona:
    > https://www.indiegogo.com/projects/meater-the-only-w
    ire-free-smart-meat-thermometer#/

    Fajne ale jak zwykle to jakiś kickstarter, żeby nie było jak z drukarką
    3D :) kasa zebrane i zamiast drukarki dom za 2 mln :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-05-20 18:14:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Chris"

> [...]

    Fajne ale jak zwykle to jakiś kickstarter, żeby nie było jak z drukarką
    3D :) kasa zebrane i zamiast drukarki dom za 2 mln :)
    ---
    Co tu zbierać ?! Bezprzewodowy czujnik temperatury można zrobić z gotowych
    ESP + DS za jakiegoś DOLARA. Oczywiście dobrze obudowany czujnik wymaga
    jednak trochę innego sprzętu, który trzeba zrobić, ale to dalej jakieś
    grosze jak na postawiony problem.

  • 4. Data: 2016-05-20 19:15:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >Ciekawa przystawka do smartfona:
    >https://www.indiegogo.com/projects/meater-the-only-
    wire-free-smart-meat-thermometer#/

    Tak naprawde ciekawe, to jak im to urzadzenie wytrzymuje tych 200
    stopni C.

    Tudziez np czy nadaje sie do monitorowania grzania w mikrofalowce :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-05-20 22:05:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]
    wire-free-smart-meat-thermometer#/

    Tak naprawde ciekawe, to jak im to urzadzenie wytrzymuje tych 200
    No chyba ... tak jak Rozalka :-)

    Tudziez np czy nadaje sie do monitorowania grzania w mikrofalowce :-)
    ---
    W tych czasach .. musi :-)

  • 6. Data: 2016-05-21 05:09:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    -wire-free-smart-meat-thermometer#/

    > Tak naprawde ciekawe,
    > to jak im to urzadzenie wytrzymuje tych 200 stopni C.
    >
    > Tudziez np czy nadaje sie do monitorowania grzania
    > w mikrofalowce :-)

    Ciekawe tematy - interesujące będzie zobaczyć że to działa.

  • 7. Data: 2016-05-25 10:52:25
    Od: LordBluzg(R) <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl>

    W dniu 2016-05-21 o 05:09, Pszemol pisze:
    ire-free-smart-meat-thermometer#/

    > Ciekawe tematy - interesujące będzie zobaczyć że to działa.

    Ciekawa komunikacja ze smartfonem. W prawie idealnej klatce Faradaya
    zasięg z grilla ogrodowego do piwnicy a źródło zasilania to chyba diament :D

    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2016-05-26 02:07:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl> wrote in message
    ire-free-smart-meat-thermometer#/

    > Ciekawa komunikacja ze smartfonem. W prawie idealnej klatce Faradaya
    > zasięg z grilla ogrodowego do piwnicy a źródło zasilania to chyba diament
    > :D

    Do piwnicy? A skąd to wziąłeś? :-)
    Założenie jest chyba że siedzisz w ogrodzie... obok grilla.
    A grill nie jest klatką Faradaya, bez przesady, BT przesiąknie.

  • 9. Data: 2016-06-01 12:50:35
    Od: LordBluzg(R) <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl>

    W dniu 2016-05-26 o 02:07, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl> wrote in
    > message news:ni3p5i$75q$1@mx1.internetia.pl...
    ire-free-smart-meat-thermometer#/

    > Do piwnicy? A skąd to wziąłeś? :-)

    Z filmu :) a w ogóle, dlaczego nie mógłbym zejśc do piwnicy?

    > Założenie jest chyba że siedzisz w ogrodzie... obok grilla.

    Bezssensu. Jeśli siedzę w ogrodzie obok grilla to mi się nie przypali :]

    Na filmie gościu wchodzi do domu a grill zostaje w ogrodzie.

    > A grill nie jest klatką Faradaya, bez przesady, BT przesiąknie.

    Niom, metalowy grill z pokrywką metalową :D

    --
    LordBluzg(R)

  • 10. Data: 2016-06-01 13:22:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Na filmie gościu wchodzi do domu a grill zostaje w ogrodzie.

    > Niom, metalowy grill z pokrywką metalową :D

    To spróbuj sam... Możesz nawet grila nie zapalać do eksperymentu :-)