  • 11. Data: 2013-01-09 11:10:54
    Temat: Re: konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Przed chwilą Nowak wspomniał o pomyśle "zero ofiar na drogach" jako o celu
    > ich działań. Ten cel da się osiągnąć tylko w jeden sposób: zakaz
    > poruszania się po drogach.

    Bo on pitoli jak potłuczony, odwracają uwagę od maszynki do robienia kasy
    jaką jest ITD, mydląc oczy wypadkami, statystykami i kosztami leczenia.

  • 12. Data: 2013-01-09 11:12:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 10:42, BaX pisze:
    > Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację'

    W 2013 mają być zweryfikowane ograniczenia prędkości w całym kraju i te,
    które "rażą" kierowców - mają zniknąć.

    --
    MN

  • 13. Data: 2013-01-09 11:14:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz Nowak gada o "administracyjności kary", żeby była nieuchronna. Czyli
    > chcą karać właściciela a nie sprawcę. Mają nad tym pracować w 2013.

    Taaa i odbierać PJ za podwójne przekroczenie w zabudowanym. /tych na
    terenach "zabudowany" też jak lasy, łąki pola?/

    Czy to już granica absurdów?

  • 14. Data: 2013-01-09 11:15:04
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    ciekawe kiedy u nas beda wsadzac za 100 w zabudowanym jak na Litwie

  • 15. Data: 2013-01-09 11:15:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 9 Jan 2013 10:42:58 +0100, BaX napisał(a):

    > Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację'

    Tak słucham i wychodzi z tego że już jest tak dobrze że trudno sobie
    wyobrazić żeby mogło być lepiej.
    Ale dzięki temu że rządzą nami tak doskonali fachowcy, to pomimo że ja
    sobie nie wyobrażam jak to mogłoby być lepiej, to będzie - i to nie 2x
    lepiej, a 10x lepiej.

    Zero wypadków, zero uciążliwych ograniczeń prędkości, doskonałe drogi,
    doskonałe ratownictwo. Wszystko jest już najlepsze, ale będzie jeszcze
    najlepsiejsze.

  • 16. Data: 2013-01-09 11:17:49
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 11:12, Marcin N pisze:

    > W 2013 mają być zweryfikowane ograniczenia prędkości w całym kraju i te,
    > które "rażą" kierowców - mają zniknąć.
    Jak obiecali, to znaczy, że obiecali.
    Jacek

  • 17. Data: 2013-01-09 11:21:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Jan 2013 11:00:20 +0100, BaX

    > Słuchasz tej argumentacji którą rząd się posługuje?

    Nie, nie słucham.

    > Nawet dziennikarze parskają śmiechem na sali.

    Nawet? Niby oni lepsi są od polityków?

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2013-01-09 11:22:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 11:15, Tomasz Pyra pisze:

    > Zero wypadków, zero uciążliwych ograniczeń prędkości, doskonałe drogi,
    > doskonałe ratownictwo. Wszystko jest już najlepsze, ale będzie jeszcze
    > najlepsiejsze.

    Tak, w tym celu planują egzamin na prawku z ratownictwa drogowego. Będą
    mnie uczyć robić tracheotomię?

    Wszyscy znajomi lekarze mi powtarzają: nie tykaj poszkodowanego, bo mu
    pogorszysz. Wezwij pomoc.

    --
    MN

  • 19. Data: 2013-01-09 11:25:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 10:42, BaX pisze:
    > Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację'

    Pokazali fotoradary we Francji.
    Wykres pokazuje, że gwałtownie rosnąca liczba fotoradarów prawie nie ma
    wpływu na liczbę wypadków. Oczywiście Nowak skomentował to odwrotnie.

    --
    MN

  • 20. Data: 2013-01-09 11:25:59
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację'

    Alez ta menda nawija makaron na uszy :/

    sz.