  • 61. Data: 2020-01-30 21:05:05
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 20:19, J.F. wrote:
    > Użytkownik "JDX"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > On 2020-01-30 10:01, viktorius wrote:
    > [...]
    >
    > Hm, chyba nie ma w kraju tyle wypadkow kolejowych i samobójstw.

    A ilu maszynistów?

  • 62. Data: 2020-01-30 21:06:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 09:39, j...@i...pl wrote:

    > W rajdach nie. W wyścigach na torze i owszem.

    Kolejowym?

  • 63. Data: 2020-01-30 21:08:25
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 20:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Tomasz Nycz o...@i...pl ...

    > No irytujace.
    > Ale nadal frog to idiota wiec takie relatywizowanie nic nie zmienia.

    Frog to dobry kierowca i to z fantazją. Irytujące jest jak gostek
    pierdzi w stołek i nazywa sobie kogoś idiotą bo jeszcze mu nikt nie
    przylał albo inaczej z błędu nie wyprowadził.

  • 64. Data: 2020-01-30 21:08:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 20:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > To tylko kwestia prawdopodobienstwa.

    Bo Ty akurat wiesz czego kwestią jest.

  • 65. Data: 2020-01-30 21:09:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 20:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik j...@i...pl ...

    > Mysle ze 99% kierowców to nei grozi bo nie wyprzedzaja na pasach i nie
    > zapierdalaja 150 po miescie...

    Tak im się wydaje.

  • 66. Data: 2020-01-30 21:48:49
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    > Frog to dobry kierowca i to z fantazją. Irytujące jest jak gostek
    > pierdzi w stołek i nazywa sobie kogoś idiotą bo jeszcze mu nikt nie
    > przylał albo inaczej z błędu nie wyprowadził.

    Ale to jest idiota, bo wrzucił te swoje wyczyny na jutuba :)

  • 67. Data: 2020-01-30 21:50:39
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 21:48, spider wrote:

    > Ale to jest idiota, bo wrzucił te swoje wyczyny na jutuba :)

    Żal Ci czy o co chodzi?

  • 68. Data: 2020-01-30 22:33:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2020 o 17:23, JDX pisze:
    > On 2020-01-30 10:01, viktorius wrote:
    > [...]
    > Chociaż ja nie rozumiem jak
    > można obwiniać się za coś, czemu nie jest się winnym.

    Paradoksalnie często ci niewinni obwiniają się bardziej niż winni,
    Natomiast ja nie rozumiem jak można prorówywac maszynistę do kretyn cao
    omija na przejściu jadąc powyżej setki.

    --
    Shrek

  • 69. Data: 2020-01-30 22:34:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2020 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > RENKE! Królewny ;-DDD

    Karyny:P

    --
    Shrek

  • 70. Data: 2020-01-30 23:13:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, January 30, 2020 at 9:00:28 PM UTC+1, kk wrote:

    > Kontrola stanu licznika jest nielegalna? Jest wypaczeniem prawa, ale
    > legalna akurat jest.

    Dla samej kontroli? Jest nielegalna... Musi byc sensowny powod do zatrzymania... Nie
    moze byc to "widzimiesie" policjanta
    (choc ostatnio chyba moga juz chyba masowo alkomatem badac...)

    https://natemat.pl/186799,wyrywkowa-rutynowa-kontrol
    a-trzezwosci-wlasciwie-jest-bezprawna-ale