  • 191. Data: 2020-02-03 19:04:07
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-03 o 14:29, robot pisze:

    > A przez ten czas będzie w areszcie, czy na wolności?

    Na wolności.

    --
    Liwiusz

  • 192. Data: 2020-02-03 20:43:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2020 o 16:44, J.F. pisze:

    > No ale widzisz - wysylaja do komisariatu podejrzanego.
    > I tam juz mozna zebrac..

    I umorzyć, bo drzwi nie otwiera...

    --
    Shrek

  • 193. Data: 2020-02-03 20:45:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2020 o 10:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > No nie, jeszcze bardziej chcą dopaść tych, co przekazują informacje np.
    > mediom o nieudolności śledztw i dochodzeń.

    W dokuczaniu tym co partii nie lubią też nie są najgorsi.

    --
    Shrek

  • 194. Data: 2020-02-03 20:56:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2020 o 08:37, WS pisze:

> [...]
    zglaszajacego) to machina rusza... i akurat latanie samolotem jest trywialne do
    udowodnienia...

    > To musialby miec "mocne tyly" ;)

    Ktoś tu pisał - wałki na allegro - masz nr konta klienta i co? No nic -
    kiedyś zgłaszałem bo to warunek allegro, to policjant nawet nie krył, że
    bez sensu te papiery, bo i tak umorzą.

    > Niewykrycie to raczej wtedy, kiedy faktycznie "prawie sie nie da" czyli sie nie da,
    albo trzeba by pol komendy zatrudnic do blachej sprawy...

    Raczysz żartować? W znanym mi przypadku koleś zakłócający porządek... po
    prostu nie otwiera drzwi. Patrol przyjeżdzający na interwencję mówi, że
    w takim razie to on nic nie może, żeby dzwonić do dzielnicowego. Na
    sugestię, że może skoro zakłóca i nie chce otworzyć to wniosek do sądu,
    odpowiadają, że sprawca nieznany, bo przecież nie wiadomo ktro tam ryj
    drze. Dzielnicowy mówi, że nie jest uprawniony do jakichkolwiek czynnosci.

    > BTW kiedys, tak z 8 lat temu znajoma policjantka wspominala ile maja "biurokracji"
    z oszustwami na allegro. Program ochrony kupujacych wymagal zgloszenia oszustwa na
    policje, allegro oddawalo kase, a policja bujala sie z tymi zgloszeniami, kilogramy
    akt.. jak juz przyjeli zawiadomienie to ustalenie adresu potencjalnego sprawcy,
    przeslanie info do odpowiedniej komendy, wywiad ... kupa papierologi. Nie dalo sie
    napisac "niewykrycie...", chociaz kwoty w wiekszosci to podobno kilkadziesiat PLN ;)

    Nie dało się? No zobaczymy...

    --
    Shrek

  • 195. Data: 2020-02-03 20:58:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2020 o 10:30, WS pisze:

    > Jak maja wszystko podane na tacy (adresy, nr. kont...) to sie to prowadzi do konca.

    A konto albo jest na słupa...

    --
    Shrek

  • 196. Data: 2020-02-03 22:53:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-02-2020 o 18:01, J.F. pisze:

    > Ale to Poznan, czy wioska pod Poznaniem ?

    Poznań.
    Choć przedmieścia a nie centrum.

    > Musi wyplacal ... czesto :-)

    Pytanie tylko czy częściej niż się wrzucało.
    Obstawiam, że wątpię.

  • 197. Data: 2020-02-04 08:35:48
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, February 3, 2020 at 8:56:56 PM UTC+1, Shrek wrote:

    > Ktoś tu pisał - wałki na allegro - masz nr konta klienta i co? No nic -
    > kiedyś zgłaszałem bo to warunek allegro, to policjant nawet nie krył, że
    > bez sensu te papiery, bo i tak umorzą.

    Rozumiem, ze z jednej strony im sie nie chce, z drugiej zdaja sobie sprawe jakie mamy
    prawo...
    Jak ukradniesz batonik w sklepie i jest nagranie sprawa trywialna, konczy sie w
    sadzie...
    Oszustwo na alle to inna bajaka. Np. jesli ktos z tego zyje, to faktycznie konta,
    adresy na slupy itp... (trudniej ustalic)

    Jesli wystawi kilka rzeczy i nie wysle, to znow trudno, bo musi byc kretynem, zeby
    powiedziec, ze nie zamierzal wyslac, a oszustwo musi byc "planowane z gory", czyli
    wystarczy, ze powie "towar lezal na stoliku, pies/dziecko zniszczylo i wyrzucilem..."
    i juz oszystwa nie ma, nie mozna z urzedu scigac, pozostaje prywatny pozew o nie
    wywiazanie sie z umowy/zwrot srodkow...

    Wiec zglaszanie ma sens, ale szansa na ukaranie jest taka sobie :(

  • 198. Data: 2020-02-04 12:04:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Legenda urbana.

    -----

  • 199. Data: 2020-02-04 12:07:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Np. za to, że premier miał Tolę.
    Lub pryszczaty w Wikipedii o Bronku z Ruskiej Budy napisał.

    -----

  • 200. Data: 2020-02-04 12:42:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-04 o 12:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Legenda urbana.

    Raczej analfabetyzm ąckiego.

    https://tvn24.pl/polska/opole-oszukal-150-osob-przy-
    sprzedazy-telefonu-skazany-na-20-lat-wiezienia-ra992
    290-2567658

    --
    Liwiusz