  • 251. Data: 2020-02-10 12:56:33
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:cccc2d89-e156-4a71-ba04-3879fd9b1c52@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2020 11:27:03 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >A uwzględniłeś że dziennie jest 360 losowań?

    Nie, ale to chyba bez znaczenia - bo kupon wazny na jedno losowanie.
    Czy znow sie myle ?

    Poza tym patrze sie na wygrane np z 7 lutego
    Stopień wygranej Liczba wygranych Wygrana
    I (6/6) 1 52 x 600 zł
    II (5/6) 217 250 zł
    III (4/6) 7071 50 zł
    IV (3/6) 76504 4 zł
    V (2/6) 327548 2 zł

    idac od konca: 650k+300k+350k+55k+31k = ~1.4mln.
    To 2.8 mln wplywow by satysfakcjownowalo TS :-)

    Tylko czy usatysfakcjonuje graczy ? Milion to jest co.
    Ale suweren moze liczyc nie umie :)

    P.S. juz mi sie od tych silni w glowie miesza ... jakie jest pr-stwo
    trafienia 2-ki ?
    Wychodzi mi 1/185, co by wymagalo ~55mln zakladow na te 300 tys
    dwojek,
    a to chyba cos za duzo.

    J.

  • 252. Data: 2020-05-26 20:16:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-31 o 06:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik  j...@i...pl ...

    > A potem sie okazuje, ze 70-80 jezdza, a chwila nieuwagi i nawet nie
    > wiesz, gdy wyprzedzasz na pasach.

    Jak miewasz "chwile nieuwagi", to może lepiej wybierz tramwaj. Tzn. jako
    pasażer, nie jako motorniczy. Kierowanie samochodem, to nie jest
    czynność podczas której należą się "chwile nieuwagi".

  • 253. Data: 2020-05-26 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Jak miewasz "chwile nieuwagi", to może lepiej wybierz tramwaj.
    > Tzn. jako pasażer, nie jako motorniczy. Kierowanie samochodem, to
    > nie jest czynność podczas której należą się "chwile nieuwagi".

    Fajne jest to przekonanie o własnej nieomylnosci.
    A prawda jest taka ze kazdy miewa takie momenty.
    Pytanie tylko ile dajesz sobie buforu bezpieczenstwa zeby taki moment
    nie miał znaczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 254. Data: 2020-05-27 15:31:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie się parę razy w życiu zdarzyło "widzenie tunelowe".
    Byłem skoncentrowany jedynie na tym, co prosto przed mną, a zero nieco z boku.
    Tak nie widziałem staruszek zbliżających się do pasów (akurat zawsze na staruszki
    trafiało).
    Widziałem je dopiero na krawężniku.
    No ale jadąc 40/50 (z uwagi na dziury, taki burmistrz) nie miałem problemu z
    zatrzymaniem.
    Gdybym jechał 80/50 mogłoby być grubiej - kręgiel na pasach.

    -----

  • 255. Data: 2020-05-27 16:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > burmistrz) nie miałem problemu z zatrzymaniem. Gdybym jechał 80/50
    > mogłoby być grubiej - kręgiel na pasach.

    Powodów moze byc naprawde wiele: zmeczenie, rozkojarzenie, jazda na
    pamiec, złe samopoczucie, choroba, przypadek (bo ci np mucha wpada do
    buzi)
    Natomiast przekonanie o własnej nieomylnosci jest chyba przejawem braku
    doswiadczenia albo wielkiego ego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 256. Data: 2020-05-27 18:47:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.05.2020 o 16:59, Budzik pisze:

> [...]
    > buzi)
    > Natomiast przekonanie o własnej nieomylnosci jest chyba przejawem braku

    Widzenie tunelowe i confirmation bias to słowa notorycznie powtarzane w
    raportach dotyczących wypadków i incydentów lotniczych. No ale naszych
    mistrzów to nie dotyczy - oni pilotów zjadają na śniadanie.

    --
    Shrek

  • 257. Data: 2020-09-15 01:02:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-27 o 18:47, Shrek pisze:

    > Widzenie tunelowe i confirmation bias to słowa notorycznie powtarzane w
    > raportach dotyczących wypadków i incydentów lotniczych. No ale naszych
    > mistrzów to nie dotyczy - oni pilotów zjadają na śniadanie.

    Dlatego uważają, że ograniczenia prędkości są dla frajerów.