  • Data: 2009-01-14 09:11:51
    Temat: Re: korekcja danych HDD
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2009 18:35, gargamel pisze:
    > no widzisz punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, bo ja uważam że
    > stanie murem i chołdowanie czemuś co jest złe jest lenistwem i głupotą
    > jednocześnie, jak prawo jest złe to należy je łamać żeby zwrócić uwagę
    > innych, to jedna z metod zmiany złego na lepsze, ja uważam ze ortografię
    > też należy drastycznie zmienić,

    Bzdury opowiadasz i się kompromitujesz.

    > więc moze teraz spytam sie ciebie, czy wiesz dlaczego użytkownik powinno
    > się pisać przez ż a nie przez rz? gadka typu ze to taki wyjątek że i sam
    > Rej nie pamięta nie jest wytłumaczeniem:O)

    Bo tak się pisze ten wyraz. Po prostu. A dlaczego masz jeden
    nos z dwiema dziurkami a nie dwa nosy z jedną dziurką każdy?
    Bo tak wyewoluowałeś. A tutaj tak język wyewoluował...

    > wybacz, ale mi poklasku nie trzeba, jak bym chciał wygłąszać 3 godzinne

    Nie chodzi o poklask. Chodzi o to, że zostaniesz wrzucony
    do kill-file i wszyscy Cię zignorują. Chcesz tego? Nie ma
    sprawy.

    > no i właśnie mi przypomniałeś, bo już sam się zastanawiałem skąd ja znam
    > takie mądre terminy jak CRC:O) właśnie jak się wziąłem za odzysk danych
    > to jakis aktualny antywirus znalazł mi wirusa w bootsektorze i właśnie w
    > jego opisie było co tem wirus top niepotrafi zrobić z dyskiem:O)

    No to zacytuj ten opis.

    > zachowywał sie jak fizycznie uszkodzony, ale jak wiesz, skoro
    > oprogramowanie producenta ma doistęp do kluczowych danyuch dysku i to

    Nie ma dostępu. Po prostu zleca dyskowi pełne kasowanie sektorów.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |