    From: mk4 <m...@d...null>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kto ma pierwszeństwo na rondzie
    Date: Mon, 1 Aug 2016 13:40:48 +0200
    <nnlmh7$9qi$2@node1.news.atman.pl> <nnltm1$f1l$1@usenet.news.interia.pl>
    <X...@l...net>
    <nnn77b$33b$1@usenet.news.interia.pl> <nnn7m1$t6o$1@node2.news.atman.pl>

    On 2016-08-01 12:18, Liwiusz wrote:

    > Raczej nie.

    > Bo to nie on miał tobie ustąpić (on ustępował tym z lewej), tylko ty
    > jemu (jak wjeżdżałeś, to on już był na rondzie).

    A to skad, ze nagle ma ustapic z lewej? A moze raczej ma ustapic tym co
    sa na rondzie a jesli jest juz na rondzie i ktos iny jest na tym rondzie
    (a wjazd byl jednoczesnie) to wtedy regula ogolna - czyli tym z prawej -
    czyli wlasnie mi?

    > Jakby na to nie patrzeć, nie było to jednocześnie. On już był od dawna 4
    > kołami na rondzie w czasie, gdy ty nieśmiało się na nie wychylałeś.

    A skad takie nieuprawnione zalozenie? Dopasowujesz fakty to swojej tezy
    zeby bylo latwo wyjasnic? To nie rob tak, zaloz, ze wczasie t=0 rowno po
    pol samochodu bylo na rondzie. A pozniej dla utrudnienia przypadek,
    gdzie w t=0, moj samochod byl juz na rondzie a jego w polowie tylko.
    Efekt ten sam - on jedzie duzo szybciej i wali w lewy tylobok mojego
    pojazdu.

    --
    mk4