  • 1. Data: 2012-11-05 19:59:07
    Temat: ktory monitor ma taki ficzer
    Od: K <...@...c>

    witam,
    znajomy poszukuje monitora ktory bedzie mial dwa wejscia DVI lub jedno
    DVI i jedno VGA. monitor musi absolutnie posiadac ficzer pozwalajacy
    przelaczac sie pomiedzy wyjsciami za pomoca jednego przycisku bez
    bladzenia po menu. wielkosc matrycy 19-22", cena do 1k pln.
    czy ktos zna taki model?

  • 2. Data: 2012-11-05 20:03:18
    Temat: Re: ktory monitor ma taki ficzer
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik K napisał:
> [...]
    > przelaczac sie pomiedzy wyjsciami za pomoca jednego przycisku bez
    > bladzenia po menu. wielkosc matrycy 19-22", cena do 1k pln.

    no juz mialem napisac, ze EIZO np. s2100 ale... nie ten budzet :)

    wiec sa takie monitory, ale w tych <1k to sie nie orientuje...

  • 3. Data: 2012-11-05 21:15:06
    Od: "Robert" <r...@t...pl>

    > no juz mialem napisac, ze EIZO np. s2100 ale... nie ten budzet :)
    >
    > wiec sa takie monitory, ale w tych <1k to sie nie orientuje...

    Mój stary syncmaster 226bw ma takie coś to znaczy przycisk source.

  • 4. Data: 2012-11-05 22:50:49
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 05.11.2012 19:59, K pisze:
> [...]
    wyjsciami za pomoca jednego
    > przycisku bez bladzenia po menu. wielkosc matrycy 19-22", cena do 1k pln.

    Samsung 203B, wybór między DVI a VGA/D-SUB jednym klawiszem,
    albo ręcznie albo auto, bardzo wygodne, korzystam. Ale moni-
    tor stary i pewnie nowego się nie dostanie :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 5. Data: 2012-11-05 22:57:32
    Od: K <...@...c>

    W dniu 05.11.2012 20:03, Mr Misio pisze:

    > no juz mialem napisac, ze EIZO np. s2100 ale... nie ten budzet :)
    >
    > wiec sa takie monitory, ale w tych <1k to sie nie orientuje...

    no wlasnie ma takiego starego NEC-a ktory to ma, ale on kosztowal kilka
    dobrych lat temu 2500pln. cena nie wynikala raczej z zastosowania
    takiego ficzera.

  • 6. Data: 2012-11-05 23:10:54
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik K napisał:

    > no wlasnie ma takiego starego NEC-a ktory to ma, ale on kosztowal kilka
    > dobrych lat temu 2500pln. cena nie wynikala raczej z zastosowania
    > takiego ficzera.

    Bo w drozszych monitorach ten ficzer daja gratis :D

  • 7. Data: 2012-11-05 23:18:12
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    W dniu 2012-11-05 19:59, K pisze:
> [...]
    > przelaczac sie pomiedzy wyjsciami za pomoca jednego przycisku bez
    > bladzenia po menu. wielkosc matrycy 19-22", cena do 1k pln.

    Moj Dell 2209WA ma takie cos. Cena ponize 1k pln, IPS, 16:10 i
    1680:1050. Nie wiem jak z dostepnoscia, ale wydaje mi sie, ze z drugiej
    reki za smieszne pieniadze mozna go dostac. Kupilem pol roku drugi za
    400 zl z roczna gwarancja. Jakos obrazu rewelacyjna. Pewnie nowe Delle
    tez maja taka opcje, ale teraz juz kazdy to 16:9 niestety. W pracy mam
    Fujitsu 19" 5:4 takze z taka funkcja, ale one podobno kosztowaly blizej
    300Euro za nowe.

    --
    regards
    Salata

  • 8. Data: 2012-11-05 23:39:28
    Od: Sceptyk <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 23:18:12 +0100, Salata napisał(a):

    > Moj Dell 2209WA ma takie cos

    Również polecam ten monitor. Mam go, oferuje świetną jakość nawet do
    obróbki zdjęć no i ma taką opcje o jaką pytał K.

    --
    Sceptyk

  • 9. Data: 2012-11-06 08:28:07
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2012-11-05 19:59, K pisze:
> [...]
    > przelaczac sie pomiedzy wyjsciami za pomoca jednego przycisku bez
    > bladzenia po menu. wielkosc matrycy 19-22", cena do 1k pln.
    W pracy mam Samsunga SA300, w domu LG IPS234V-PN - oba mają przycisk
    wyboru źródła, przy czym LG ma do wyboru DVI, VGA i dodatkowo HDMI. Oba
    spokojnie mieszczą się w budżecie - szczególnie polecam tego LG 23" z
    matrycą IPS, 650 zł.

  • 10. Data: 2012-11-06 08:48:04
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą K naskrobał(a):

    Iiyama ProLite H481S Ma taki ficzer
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Do gabinetu Bormanna wchodzi nieznajomy. Staje przed biurkiem i patrząc
    prosto w oczy Bormanna, wykonuje dziwne gesty. W końcu mówi:
    - Słonie idą na północ, a wołki zbożowe podążają ich śladem.
    Bormann patrzy na przybysza z wyraźnym niesmakiem:
    - Gabinet Stirlitza jest piętro wyżej - odpowiada.