    From: igoR szczurka <T...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: który telefon wybrać ?
    Date: Wed, 29 Apr 2009 18:57:39 +0200

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 14:38:29 +0200, MI6 napisał(a):

    > Przedłużam umowę w orange. Zastanawiam się nad dwoma fonami które mi
    > dają w dobrej cenie Samsung F480 i LG KU990. Nie miałem nigdy touchphona
    > i nie wiem czy to sie sprawdza w codziennym użytkowania. Który z tych
    > dwóch wybrać, proszę o opinie.

    Z racji rozmiarów i wyglądu - F480. Z racji nawigacji i ekranu dotykowego
    chyba Viewty. Zdjęcia myślę, ciut lepsze w Samsungu, ale video LG jest nie
    do pobicia. Baterie trzymają podobnie. Plusem Samsunga są wymienne plecki z
    'klapką' - do LG musisz dokupić futerał. LG ma ekranową klawiaturę qwerty -
    samsung nie. Samsung obsługuje większe karty pamięci, ale LG ma większy
    ekran. I tak dalej i tak daaalej.
    Można długo wymieniać - ale to naprawdę niuanse :)

    Ja nie miałem problemu, bo F480 jeszcze nie trafił na rynek gdy brałem
    Viewty. Ale obecnie zastanawiałbym się długo, długo - bo są bardzo
    porównywalne. :)
    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone2=2070&i
    dPhone1=2268
    Najlepiej przejdź się do salonu gdzie są obydwa, uruchom oba i dopiero
    wówczas porównaj który lepiej ci "leży". IMHO bez względu na wybór stratny
    nie będziesz.

    Co do ekranów dotykowych - to dla wielu użytkowników droga w jedną stronę:
    powrót do klawiatury - to tak jakby zrezygnować z myszy przy komputerze:
    niby się da, ale co po się męczyć? :)

    --
    igor