  • Data: 2017-10-10 14:38:11
    Temat: Re: ktoś może wie... (protakół irca)
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 października 2017 14:25:26 UTC+2 użytkownik AK napisał:

    > Biedna nieswiadoma ("póki co"...) dziewczyna :(
    >
    > AK

    z koteq sie calkiem dobrze koduje.. (czesto podstaw c nawet nie zna ale ma
    talent/zainteresowanie do pewnych sieciowych rzeczy - zwlaszcza do klimatow
    ogolnoircowych, pisanie botow i takie tam , zna sie na tym lepiej niz ja - ja za
    ircami az tak nie przepadam dzis te irce sa raczej opustoszale, 70 osob na calym
    serwerze.. troche szkoda bo stare aktywne czaty po kilka tysiecy ludzi to byla super
    fajna rzecz)