  • 71. Data: 2012-12-04 18:59:22
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" napisał w wiadomości
    On Tue, 4 Dec 2012 16:17:44 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    >Nie wiem co Wy macie z tym pelnym sloncem... LCD bez zarowiastego
    >podkrecenia jasnosci jest nieuzywalny na zewnatrz w przecietny dzien
    >naszym klimacie. OK, trafi się troche pochmurnych dni w zimie, czasem
    >latem przed burza, gdzie mozna uzyc LCD w jakims trybie
    >oszczedniejszym, ale
    >jednak warunki marnej czytelnosci LCD trafiaja się duzo czesciej niz
    >tydzien urlopu na slonecznej plazy...

    Jak potrzebujesz do znajomego zadzwonic, to reka zaslonisz i dasz rade
    numer wybrac.
    W samochodzie do nawigacji zazwyczaj troche cienia jest.

    Ale jak sobie zaladowales troche ksiazek do poczytania na plazy, to d*
    :-)

    J.

  • 72. Data: 2012-12-04 19:07:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >W opisie wygląda fajnie - zwróć tylko uwagę na czas od tapnięcia w
    >ekran do przerysowania strony. To nie jest płynne. jeśli masz
    >przewinąć

    ale spojrz wlasnie od tej ~45s - tam jest od tapniecia w menu do
    reakcji.
    wczesniejsze sa wolne, ale te sa wzglednie szybkie

    >kilkanaście czy kilkadziesiąt kontaktów to robi się to uciążliwe.

    W przewijaniu moze i tak, ale w przerzucaniu po stronie
    wystarczyloby - czytac nie nadazysz.
    a przeciez mozna stuknac trzy razy i wyswietli od razu trzecia strone.

    >Nie
    >neguję że e-ink jest fajny - tyle że akurat nie do szybkiej zmiany
    >zawartości ekranu.

    Dopracuja, bedzie akceptowalnie. Moze nawet w tetrisa da sie zagrac
    :-)

    >To zasłoń na czas wybierania numeru ręką. Zapszemolę - nie
    >potrzebujesz
    >patrzeć w ekran w pełnym słońcu, to zastosowanie niszowe. :-P

    Ale ja wlasnie o takim "niszowym" zastosowaniu mysle, zniose te 0.3s
    opoznienia przy stukaniu po menu :-)

    J.

  • 73. Data: 2012-12-09 14:42:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k9ikhh$t3i$1@node2.news.atman.pl...
    > na dziendobry takie rozwiazanie byloby bardzo dobre:
    > http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=22792:obudowa-z-dodatkowym-ekranem-dla-ip
    hone&catid=50:akcesoria&Itemid=92

    To jest całkiem fajne...
    Oby im się udało zebrać pieniążki na produkcję.

  • 74. Data: 2012-12-09 14:42:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:50bd32af$0$1312
    > Jeszcz jakas klapka np. obrotowa, wysuwna - zaslaniajaca nieuzywany
    > wyswietlacz by sie przydala (by nie uszkodzic ekranu, ktorego sie akurat
    > nie zuywa i bylby ideal niemal).

    Przy gorilla glass żadne klapki, folie czy zasuwki są niepotrzebne.

  • 75. Data: 2012-12-09 15:18:01
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-12-09 14:42, Pszemol wrote:

    > Przy gorilla glass żadne klapki, folie czy zasuwki są niepotrzebne.

    Z jaka czestotliwoscia trzeba to zdanie powtarzac, zeby zadzialalo? ;]
    http://www.vmwareinfo.com/2010/07/iphone4-scratches.
    html
    Sporo jest takich przypadkow, piasek po prostu rysuje GG i tyle.
    Smiesznie wygladaja testy w sieci gdzie ktos probuje zarysowac ekran
    nozem czy gwozdziem. To tak jakby udowadniac, ze pielucha wypije
    szklanke wody. Szkoda, ze tak malo jest testow gdzie ktos pociagnie po
    ekranie reka brudna od piasku lub (jesli tak lubia roznej masci
    narzedzia) papierem sciernym.
    GG jest odporniejszy od zwyklego szkla ale rowniez jest podatny na
    zarysowania. Sprzety z Allegro swietnie to potwierdzaja.

    PS
    Z wszelkimi wsuwkami czy klapkami sugerowalbym ostroznosc, jesli sie tam
    dostanie piasek to tylko przyspiesza powstanie rys.

  • 76. Data: 2012-12-09 16:53:20
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-12-09 14:42, Pszemol pisze:

    > Przy gorilla glass żadne klapki, folie czy zasuwki są niepotrzebne.

    odkladaj za kazdym razem swojego iPhonea ekranem do dołu.
    A najlepiej przeciagnij nim po tym blacie (jak beda tam jakies okruchy
    czy piasek to przyspieszy cale doswiadczenie :)

  • 77. Data: 2012-12-09 18:12:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:ka26it$h64$1@node2.news.atman.pl...

    > Z jaka czestotliwoscia trzeba to zdanie powtarzac, zeby zadzialalo? ;]

    To zależy od maniakalnego uporu użytkownika który za wszelką cenę
    zdeterminowany jest aby popsuć sobie doświadczenie używania fona
    różnego rodzaju nalepkami, foliami które tylko psują odblaski...

    > GG jest odporniejszy od zwyklego szkla ale rowniez jest podatny na
    > zarysowania. Sprzety z Allegro swietnie to potwierdzaja.

    Właśnie o to chodzi, że większość ludzi przesiada się na nowe
    smartfony z telefonów z plastikowym okienkiem i pamięta jak
    plastikowe się rysują - wydając sporo kasy na smartfona chcą
    na niego huhać i dmuchać, myślą że szkło się będzie rysowało
    jak plastik a tymczasem się nie rysuje. Już nawet normalne szkło
    jest dużo lepsze od plastiku i żadnych folii nie potrzebuje.
    Jak słusznie zauważyłeś gorilla glass jest jeszcze bardziej odporne
    na rysy niż zwykłe szkło.

    I teraz reszta zależy od podejścia - czy Twoim celem jest używać
    telefonu przez 2-3 lata i pogodzić się że będzie on miał normalne
    ślady użytkowania z kilkoma ledwie-widocznymi ryskami po tym
    okresie czy zalezy Ci aby utrzymać telefon w stanie dziewiczym
    bez najmniejszej ryski i skazy nawet kosztem drastycznego
    pogorszenia swojego codziennego doświadczenia z telefonem
    poprzez ponaklejanie różnych folii i ponakładanie różnych obudów.

    Dla mnie wybór jest oczywisty, a dla Ciebie?

  • 78. Data: 2012-12-09 18:17:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

    > odkladaj za kazdym razem swojego iPhonea ekranem do dołu.
    > A najlepiej przeciagnij nim po tym blacie (jak beda tam jakies okruchy czy
    > piasek to przyspieszy cale doswiadczenie :)

    No ale po co to miałbym robić?? Przecież chcę widzieć ekran
    jak iPhone leży na stole. Dostaje tam ogłoszenia o przyjściu
    e-maila, smsa, połączenia ze skype czy chcę wiedzieć kto dzwoni
    zanim sięgnę ręką po telefon.
    Po co miałbym sobie utrudniać i kłaść telefon "twarzą" w dół?

    Wiadomo że jak ktoś rzuca telefonem byle gdzie to się mu szybciej
    zniszczy niż komuś, kto o telefon będzie dbał i nie będzie go nosił
    w tej samej kieszeni jeansów co ma pęk kluczy... Ale żadne folie,
    obudowy czy inne dziadostwa nie są potrzebne bo przecież nie o to
    chodzi aby telefon nie miał po 3 latach ani jednej ryski i wyglądał
    jak wyjęty z pudełka, nie? To nie jest eksponat kolekcjonerski tylko
    narzędzie do codziennego użytku. Co innego telefony z plastikowym
    ekranem który można zarysować paznokciem - te wymagały folii
    bo rzeczywiście po miesiącu ekran się matowił i był trudny do
    użytkowania. A i naklejenie plastikowej folii na plastikowy ekran
    niewiele jakość ekranu pogorszało. Ale tu mamy do czynienia
    ze szklanymi ekranami pokrytymi wyrafinowanymi powłokami
    antyodblaskowymi dla drastycznego poprawienia jakości obrazu
    i naklejanie wszelakich folii niewiele pomaga na rysy, bo te ledwie
    mają szansę się na gorilla glass pojawić a drastycznie pogarszają
    kwestię przeźroczystości, czytelności ekranu i widoczność odblasków.

  • 79. Data: 2012-12-09 18:22:04
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > poprzez ponaklejanie różnych folii i ponakładanie różnych obudów.
    >
    > Dla mnie wybór jest oczywisty, a dla Ciebie?

    Zalezy w ktorym przypadku. SGS2 mam obecnie bez folii, natomiast Defy z
    zalozenia ma byc uzytkowany w warunkach trudnych gdzie kontakt z
    piaskiem nie jest rzadkoscia wiec w tym prezypadku folia jest dla mnie
    oczywista.

  • 80. Data: 2012-12-09 22:57:30
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 9 Dec 2012 11:17:41 -0600, Pszemol wrote:
    > Wiadomo że jak ktoś rzuca telefonem byle gdzie to się mu szybciej
    > zniszczy niż komuś, kto o telefon będzie dbał
    [...]
    > To nie jest eksponat kolekcjonerski tylko narzędzie do codziennego
    > użytku.

    To jak, dbamy, czy uzywamy? Bo wychodzisz z formy, zaprzeczasz sam sobie
    juz w obrebie jednego akapitu.

    Tak, wiem, nie widzisz tu sprzecznosci.
    --
    Michał