  • 11. Data: 2011-10-07 07:58:50
    Temat: Re: kupno garażu - co sprawdzić
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    marider napisał(a):
    > No niezle, ja place 15zl miesiecznie :)

    Na Twoim miejscu przenisol bym te koszty na spadkobiercow babci.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2011-10-07 10:25:02
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-07 09:07, doktorski pisze:

    > Aktualny (!) wyciag z ksiegi wieczystej. Tam sprawdzisz kto jest aktualnym
    wlascicielem oraz czy jest ustanowiona hipoteka (+ ewentualnie na kogo i jaka).

    Podpowiem tylko, że aktualne KW można za darmo sprawdzić online.

    Pozdr
    DP

  • 13. Data: 2011-10-07 11:02:34
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-07 12:25, Don Pedro pisze:

    > Podpowiem tylko, że aktualne KW można za darmo sprawdzić online.

    A ja podpowiem ze warto odzalowac te cztery dychy (w dniu zakupu!) i
    miec pewnosc (umiarkowana ;>) ze mamy wszystkie dane (wlacznie z tym ze
    ktos kilka godzin wczesniej zlozyl wniosek o przeniesienie wlasnosci
    albo ustanowienie hipoteki).

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 14. Data: 2011-10-07 19:35:40
    Od: jesz <m...@w...pl>

    dzięki all za porady .. teraz się zastanawiam nad amortyzacją - czy
    lepiej kupić (cena 16k) czy jednak gdzieś wynająć (cena nieznana). W
    sumie z jednej strony to zawsze inwestycja którą można sprzedać/
    wynająć. Z drugiej to jednak mieć lub nie mieć 16k. Hmmmm ... P.S.
    notariusz w takich sytuacjach w W-wie ma życzenie kolejnego tysiaka

  • 15. Data: 2011-10-07 21:18:32
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "jesz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > . I co jeszcze? Akt jest z 2008

    Dowiedz się, jaki jest koszt za użytkowanie wieczyste. Może to byc np 900PLN
    rocznie ;)

  • 16. Data: 2011-10-07 21:20:33
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "jesz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    > lepiej kupić (cena 16k) czy jednak gdzieś wynająć (cena nieznana). W

    lepiej wynająć, bo na zakupie kasę zamrozisz, a nie zarobisz. Jeśli bedziesz
    kupował, szukaj miejsca w garażu wybudowanym na działce która jest
    własnością właścicieli a nie uzytkownie wieczyste.

  • 17. Data: 2011-10-07 21:24:49
    Od: marider <2...@g...pl>

    BTW niezle kroja motocyklistow w tej Warszawce i coraz czesciej odnosze
    wrazenie ze Was tam gola na wszystkim jak sie da. Wyrazy wspolczucia.

    > Na Twoim miejscu przenisol bym te koszty na spadkobiercow babci.

    Zazdroscicie czy co? Ta zjadliwosc Amil i Jasienku w Waszym wykonaniu to
    chyba jakas pasja czy nowe hobby? :) Zmiencie moze skutery na cos
    lepszego, jak zaczniecie w koncu jezdzic a nie gapic sie w monitor z
    wypryskami na twarzy komu tu dogadac zza monitora to Wam tez przejdzie
    przypierdalanie sie do byle czego bo to sie juz nudne robi i nawet
    Grzybol jest zabawniejszy ;D

    Pzdr
    PS: Starego i slepego mochera mam gleboko w powazaniu nawet gdy juz
    robale ja tocza. Wisi-mi-to :))
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 18. Data: 2011-10-07 21:47:37
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

> [...]
    > miec pewnosc (umiarkowana ;>) ze mamy wszystkie dane (wlacznie z tym ze
    > ktos kilka godzin wczesniej zlozyl wniosek o przeniesienie wlasnosci

    A ja podpowiem dalej, że nawet notariusze obecnie przed podpisaniem aktu
    sprawdzają jeszcze online, czy ktoś kogoś nie dyma.

    Pozdr
    DP

  • 19. Data: 2011-10-09 16:32:51
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Pzdr
    > PS: Starego i slepego mochera mam gleboko w powazaniu nawet gdy juz

    Pisz dalej, czekam cierpliwie na kolejne odcinki "Lansu we wschodnim
    miescie."

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 20. Data: 2011-10-10 14:15:49
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

[...]

    Gdzie ty chcesz trzymac to moto? Mam na Ursynowie miejsce. Mi się tez koszty
    rozłożą.

    --
    OGONek~