  • 1. Data: 2010-01-31 22:36:09
    Temat: Re: laminat szklano-epoksydowy a papierowy
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@l...pol.pl>

    Użytkownik Włodzimierz Wojtiuk napisał:
    > In news:hk2d87$s9a$1@nemesis.news.neostrada.pl,
    > Dariusz K. Ładziak<l...@l...pol.pl> nabazgrał:
    > (ciap)
    >
    > i (mikro)niedotrawienia w warunkach amatorskich == kłopoty na w.cz.

    Ale amatorskich - amatorskich. W życiu jako mikrofalowiec nie zaufam
    przemysłowo trawionej płytce - nie ta precyzja, nie ta ostrość krawędzi,
    trawienie w nadsiarczanie amonu niestety nie daje tu dobrych wyników.
    Chlorek żelaza, na dokladkę z żelatyną - tylko trzeba umieć kontrolować
    proces, udawało mi się uzyskiwać stopniowanie szerokości ścieżek rzędu
    kilkunastu mikronów na półuncjowym laminacie.
    Ale ja jestem zawodowy technolog...

    --
    Darek