  • Data: 2009-01-03 23:13:44
    Temat: Re: lampa do Pentaxa
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> napisał:

    > Przecież lampy Metza mają wymienne stopki z elektroniką.

    Zależy które. Metz 58AF1 (wiem na 100% bo leży taki przede mna na biurku)
    nie ma wymiennej stopki. O ile wiem, Metz 48 tez nie ma.

    > A poza tym
    > Sigmę też powinno się dać przeprogramować do pracy z innym systemem,
    > albo wymienić elektronikę (kupić jakąś wypaloną, czy coś w tym stylu).
    > Poza Sonoltą, to styki są chyba identyczne.
    > [...]

    Nie do końca - styk centralny jest zawsze w tym samym miejscu, ilość i
    rozmieszczenie styków bocznych są różne w różnych systemach.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)