  • Date: Thu, 04 Nov 2010 21:41:39 +0100
    From: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: laptop do 3000 zł czy stacjonarny

    W dniu 2010-11-04 15:20, Andrzej pisze:
    > Interesuje mnie głównie to czy jeśli w tej kwocie kupie komputer
    > stacjonarny to czy będzie duża różnica w wydajności,

    No żeby stacjonarny miał tę wydajność co laptop za 3000zł to musiał byś
    na niego wydać nie więcej niż ... 1000 - 1500zł. Z monitorem o tej samej
    przekątnej co w laptopie. Dobrze strzeliłem z ceną?

    Swoją drogą dziwne podejście do zakupów, skoro określasz kwotę jaką
    chcesz wydać zamiast wydajność jaką chcesz osiągnąć. Celem zakupów jest
    poniesienie wydatku czy zaspokojenie określonych potrzeb?
    To jakbyś poszedł do spożywczego i poprosił coś do jedzenia za 20zł, ale
    nie wiesz czy lody czy mąkę.