  • Data: 2022-06-13 17:33:03
    Temat: Re: laser do betonu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Jun 2022 16:39:38 +0200, PeJot wrote:

    > Ten który się bardziej podoba :>

    Zakladajac, ze ten "granatowy" to "profesjonalny",
    to mi sie podoba
    ... ale jesli nie ma roznicy, to po co przeplacac? :-)

    wiertarka-sds-mocna,35492727

    > Trzeba by poszukać jakiejś recenzji. Sporo jest o narzędziach z Lidla,
    > łącznie z rozbebeszaniem narzędzia na atomy.

    Ale to nie z Lidla.

    Opinie są. Nawet pozytywne.
    Ale czy prawdziwe ? :-)

    > Te 2.5 kW to narzędzie może mieć na zablokowanym wrzecionie.

    Mocy elektrycznej?
    Bo mechanicznej na zablokowanym, to zero :-)

    > Mnie wystarczy że cena wobec zielonego Boscha nie jest jakoś specjalnie
    > atrakcyjna.

    Ale wobec granatowego to dwa razy mniej :-)

    Czyli wierzysz w marke ... tez troszeczke wierze,
    ale przeciez obie made in China. :-)

    J.