  • Data: 2018-06-26 12:50:06
    Temat: Re: lewitacja
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WM" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5b2f5b09$0$622$65785112@news.neostrada.pl...

    > Rzymianie starożytni mawiali:
    > tempora mutantur et nos mutamur in illis
    > (czasy się zmieniają, a my zmieniamy się wraz z nimi)

    Najgorsze, że często na gorsze, a nic się z tym nie robi, boi ważniejsza
    jest krzywizna bananów, czy dżem owocowy z marchwi, a ślimaki kupi się w
    sklepie rybnym. A homo, mają nieraz prawa większe, niż hetero. A powinni
    mieć równe. (nie, nie o małżeństwa chodzi). Murzyn to już "afroamerykanin",
    choć nierzadko on ani afro, ani amerykanin. Murzyn, to murzyn, bez żadnych
    negatywnych podtekstów.
    Jak dziś można sparaliżować każdą instytucję, każdy sklep? Już nie trzeba
    masowo przychodzić i płacić pięćsetkami za jedną bułkę (0.29 w
    Kalafiorze(Carrefour)). Wystarczy wyłączyć internet. (Tak, wiem o sieci
    lokalnej, ale z centralą się nie połączy, jak nośnik zniknie)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.