  • Data: 2016-06-20 17:04:25
    Temat: Re: linka stalowa w roli karnisza
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-20 o 16:52, robot pisze:
    > Ja zrobię na zwykłych kołkach tego typu:
    > http://www.leroymerlin.pl/artykuly-metalowe/kolki-ko
    twy/mocowania-w-mat-pelnych/kolek-ramowy-12x160mm-wk
    ret-met,p387363,l2223.html

    > Wygląd nie ma znaczenia, bo to będzie i tak zasłonięte "osłoną".

    Jak już dobry kołem to ten

    http://www.leroymerlin.pl/artykuly-metalowe/kolki-ko
    twy/mocowania-w-mat-z-pustkami/kolek-ramowy-fur-8x10
    0mm-fischer,p70600,l2224.html

    Ale i tak plastiku tego nie widzę.

    Dołóż 20 zł i kup kotwę chemiczną. Są takie w połówce katusza.

    http://www.leroymerlin.pl/artykuly-metalowe/kolki-ko
    twy/mocowania-chemiczne-i-akcesoria/uniwersalna-kotw
    a-chemiczna-evolution-i-tytan,p178473,l2227.html

    Robert