  • 41. Data: 2015-05-04 15:14:32
    Temat: Re: lobby dilerów znów atakuje
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Z drugiej strony my dosc skutecznie czyscimy niemiecki rynek ze
    > staroci, i oni maja coraz mniej szkodliwe auta, niezaleznie od
    > plakietek.

    No bo u nas nowy wóz powinien kosztować cztery razy mniej
    http://stooq.pl/q/?s=eurpln

    ...i kazdego - nawet na bezrobociu - było stać na nowy złom typu Skoda Fabia z
    wyżyłowanym silnikiem 1,2 TSi który rozkleci się po 150k kilkometrów. W niemczech
    benzyna kosztuje tyle samo, a zarabiają tam 2000 euro na rękę. Niech ku...wy podniosą
    wypłaty i zrobią normalne proporcje to będą mieli europę.....

    --
    Pozdraiwam
    Endriu

  • 42. Data: 2015-05-04 15:49:13
    Temat: Re: lobby dilerów znów atakuje [OT]
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-05-03 o 11:34, Liwiusz pisze:

    > Eneuel, to ty?

    Eee tam, za krótko i za bardzo na temat.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2015-05-04 15:52:58
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-04-30 o 22:35, janusz_k pisze:

    > Ale okazuje się że diesle wcale nie są takie cacy, są bardziej szkodliwe
    > dla nas od benzyniaków, szczególnie te z uszkodzonym lub usuniętym
    > filtrem sadzy, która jest rakotwórcza jak wynika z najnowszych badań.

    A ostatnio pisali, że wg najnowszych badań spaliny benzynowe są bardziej
    szkodliwe niż dieslowe i za dwa lata będzie obowiązek instalowania
    DPF/FAP w silnikach benzynowych.
    Miodzio :)
    Ogólnie "ekologia" dąży do tego, żeby samochód po 5 latach szedł na złom.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2015-05-04 21:55:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Endriu wrote:
    > Niech ku...wy podniosą wypłaty i zrobią normalne proporcje to będą
    >mieli europę.....

    jesteś genialny. Nikt przed Tobą nie wpadł na tak prosty pomysł, że
    wystarczy wszystkim podnieść pensje i będzie dobrobyt.

    A może wpadł?
    <http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/83/
    Zimbabwe_100_TRILLION_prz%C3%B3d.jpg>
    najbogatsi ludzie na świecie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2015-05-04 22:15:38
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > jesteś genialny. Nikt przed Tobą nie wpadł na tak prosty pomysł, że
    > wystarczy wszystkim podnieść pensje i będzie dobrobyt.

    Kolego Masti. Niemiec za taką Fabie w Polsce czy w Niemczech płaci tyle
    samo. Polak pracujący w hipermarkecie w Niemczech zarabia cztery razy więcej
    niż w Polsce. Ja rozumię, że rezerwy ECB czy tam rzadu Republiki Federalnej
    Niemiec są cztery razy większe, i Niemcy potrafią utrzymywać kurs EUR/PLN na
    poziomie takim a nie innym, ale to nie powód, żeby zakazywać ludziom wjazdu
    do miast starszymi pojazdami.

    Jak ku....wa socjalizm to socjalizm. I każdemu należy się ku..wa skoda fabia
    z silnikiem 1,2 TSI , a nie tylko szkopom ....

    Endriu

  • 46. Data: 2015-05-04 22:33:44
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 15:14:33 UTC+2 użytkownik Endriu napisał:

> [...]
    > niemczech benzyna kosztuje tyle samo, a zarabiają tam 2000 euro na rękę. Niech
    > ku...wy podniosą wypłaty i zrobią normalne proporcje to będą mieli

    Podniesienie wypłat jest o wiele bardziej skomplikowane niż by się mogło lejkowi
    wydawać. Nie można podnieść wypłat dokąd nie będzie wyraźnej nadwyżki w eksporcie nad
    importem. W tej chwili bilans płatniczy prawie się bilansuje bo do Polski napływa
    kasa z dopłat unijnych. Jak ludzie z dnia na dzień zaczęli by dwa razy więcej
    zarabiać to od razy nakupowali by dóbr z importu. I z miliarda niezrównoważenia
    bilansu płatniczego zrobiło by się prawie tyle ile więcej ludzie by zarobili. Od razy
    by się zrobił kurs funta do złotówki 1:1, czyli jeden funt = funt złotówek. Niskie
    place i brak perspektyw to wyróżnik kolonii. Jesteśmy kolonią zarządzaną przez
    kacyków z obcego nadania i jeszcze długo nią zostaniemy. Jeśli jednak pojawiły by się
    jakieś znaczące nadwyżki w bilansie płatniczym to rząd kacyków zostanie zmuszony do
    wydania nadwyżki u właścicieli koloni. A to jakieś samoloty nam sprzedadzą, albo
    okręt czy inne helikoptery. To że duże zagraniczne firmy płacą w Polsce jakieś
    śladowe podatki zostało ustalone trochę wyżej niż dyrekcje tych firm.

  • 47. Data: 2015-05-04 22:51:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > Jak ku....wa socjalizm to socjalizm. I każdemu należy się ku..wa skoda fabia
    > z silnikiem 1,2 TSI , a nie tylko szkopom ....

    wyplułeś z siebie kawał tekstu. tyle, że nie ma on nic wspólnego z moją
    wypowiedzią. Z Twoją poprzednią również nie. To co chciałeś przekazać?

  • 48. Data: 2015-05-04 23:09:43
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > wyplułeś z siebie kawał tekstu. tyle, że nie ma on nic wspólnego z moją
    > wypowiedzią. Z Twoją poprzednią również nie. To co chciałeś przekazać?

    Masti mój teks jest w 100% powiązany z twoją wypowiedzią. Jak tego nie zauważyłeś to
    bardzo mi przykro, ale niestety nie licz na to, że będę cię naprowadzał krok po kroku
    i tłumaczył o co "kaman". Nie ze mną te numery. Ja pracuję i nie mam tyle czasu żeby
    ci to wszystko tłumaczyć od początku.

    Jedyne na co mnie stać w stosunku co to na podsumowanie. To mogę ci nakreślić. Brzmi
    ono mniej więcej tak.

    "Jak ku..wy w brukseli chcecie wprowadzać swój socjalizm tutaj w Polsce to uważajcie,
    bo może on nie przejść tak jak w Grecji:

    Port w Pireusie trafi w ręce Chińczyków. Premier Grecji zgodził się na prywatyzację
    http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,17676707,Port_
    w_Pireusie_trafi_w_rece_Chinczykow__Premier_Grecji.h
    tml

    Ja mogę wytrzymać dużo, czekoladowego orła na spotkaniu u Bronka, nieudaną próbę
    sprzedania polskich lasów na odszkodowania dla holokaust industry, a nawet
    odpierdolenie przez ponadnarodową korporację polskiego prezydenta. Wszystko do czasu,
    ale jak nie pozwolicie mi wjechać do Krakowa na grób Kaczyńskiego moim starym
    sztruclem to czara goryczy może się przelać....

    Endriu

  • 49. Data: 2015-05-04 23:16:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

    >Kolego Masti. Niemiec za taką Fabie w Polsce czy w Niemczech płaci
    >tyle samo.

    Albo i ciut mniej ..

    >Polak pracujący w hipermarkecie w Niemczech zarabia cztery razy
    >więcej niż w Polsce.

    A co ciekawe, ceny tam nie sa 4x wieksze.
    Choc to trudno porownac.

    >Ja rozumię, że rezerwy ECB czy tam rzadu Republiki Federalnej Niemiec
    >są cztery razy większe, i Niemcy potrafią utrzymywać kurs EUR/PLN na
    >poziomie takim a nie innym,

    Ale to nie jest kwestia niemieckiego rzadu. Te rezerwy szybko by
    stopnialy, gdyby probowali cokolwiek utrzymywac ... to sie samo
    utrzymuje.

    >ale to nie powód, żeby zakazywać ludziom wjazdu do miast starszymi
    >pojazdami.

    No bo powodem jest czyste powietrze :-)

    >Jak ku....wa socjalizm to socjalizm. I każdemu należy się ku..wa
    >skoda fabia z silnikiem 1,2 TSI , a nie tylko szkopom ....

    Niemcowi nalezy sie golf 1.4 !

    J.

  • 50. Data: 2015-05-04 23:48:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Endriu wrote:

> [...]
    ale jak nie pozwolicie mi wjechać do Krakowa na grób Kaczyńskiego moim starym
    sztruclem to czara goryczy może się przelać....

    weź se bloga załóż albo na Prezydenta wystartuj