  • 1. Data: 2015-04-29 11:25:53
    Temat: Audi B7 S4 z 2 rurami ?
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    Widziałem dzisiaj na mieście audi b7 s4 (podobno) z dwoma rurami. Czy
    wychodziły takie ?? Czy ktoś ma 1.8t lub podobne i przykleił znaczek s4

  • 2. Data: 2015-04-29 18:17:42
    Temat: Re: Audi B7 S4 z 2 rurami ?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    może ktoś miał ochotę i założył sobie duplex, nawet jeśli nie miał w oryginale. Skoro
    fabryka robiła auta z podwójnym wydechem, to tylko kwestia odpowiedniej ilości $$ i
    można go mieć w chyba każdej wersji silnikowej...

  • 3. Data: 2015-05-01 08:22:29
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-29 18:17, Przemek wrote:
> [...]
    Skoro fabryka robiła auta z podwójnym wydechem, to tylko kwestia odpowiedniej ilości
    $$ i można go mieć w chyba każdej wersji silnikowej...

    przy okazji:
    http://www.viptrim.com/newstuff/cdi5.jpg

  • 4. Data: 2015-05-03 00:26:38
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 11:25, Brajniak pisze:
    > Widziałem dzisiaj na mieście audi b7 s4 (podobno) z dwoma rurami. Czy
    > wychodziły takie ?? Czy ktoś ma 1.8t lub podobne i przykleił znaczek s4

    S4 w B5-7 to były V-ki (2,7BiT w B5, potem wolnossące V8)- te zaesze
    mają seryjnie podwójne po 2 stronach.

    2 wydechy po jednej stronie mają wolnossące V-ki i uturbione rzędówki (i
    stare R5-ki ;-) ).

    Nie wykluczysz jednak, że ktoś coś pomodyfikował.

  • 5. Data: 2015-05-03 00:29:35
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    ueeech, senność..
    Miało być:
    2 wydechy po jednej stronie mają wolnossące V6-ki i uturbione rzędówki (i
    stare R5-ki ;-) ).