  • 1. Data: 2015-04-29 08:42:22
    Temat: lobby dilerów znów atakuje
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/energetyka/stare-di
    esle-zostana-w-garazach/ebnh1y

    "Właściciele aut z silnikami diesla, zarejestrowanych przed 1997 r. w
    ogóle nie wjadą do ekostref. Samochody zarejestrowane między 1997 r. a
    2001 r. wjadą tylko do niektórych punktów miasta."

    Co ciekawe mój stary złomek właśnie z 1997 roku przy dodawaniu gazu nie
    dymi. A widzę wiele nowszych, błyszczących samochodów, które przy
    najmniejszym dodaniu gazu zostawiają za sobą czarną chmurę.

    Może ta czarna chmura to ma jakieś właściwości lecznicze? ;->

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2015-04-29 09:52:18
    Temat: Re: lobby dilerów znów atakuje
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Może ta czarna chmura to ma jakieś właściwości lecznicze? ;->

    pierwszy koment pod artem:
    " mam 56 lat zarabiam 1250 zł miesięcznie , płacę 360 zł czynszu , 120 zł za
    prąd , 60 zł za wodę , 80 zł za gaz , 30 zł za internet ,40 zł za smiecie
    ,21 zł za abonament rtv , wydaję miesięcznie na leki 210 zł , wydaję 250 zł
    miesięcznie na chleb ,margarynę i litr mleka, pozostałe 80 zł przeznaczam na
    paliwo i ubezpieczenie mojego starego diesla abym mógł dojechać do pracy i
    lekarza , pytam więc ustawodawców który z nich zafunduje mi nowe auto ?? Czy
    dlatego że nie stać mnie na nowsze auto będę teraz wyrzutkiem społecznym ?
    Może od razu zróbcie getta dla takich jak ja ! Zaczyna się od zakazu wjazdu
    , potem będzie zakaz wejścia , a na koniec nakaz przesiedlenia do slamsu "

  • 3. Data: 2015-04-29 09:58:33
    Od: p...@g...com

    w Niemczech po wprowadzeniu tzw Umweltzone nie stwierdzono zadnego, powtarzam zadnego
    wplywu na zanieczyszczenie srodowiska - ta cala hucpa miala na celu jedynie
    podniesienie sprzedazy nowych aut czyli zwiekszzenie zyskow rodzimych koncernow
    motoryzacyjnych ... teraz kolej na nas, witamy w UE :-)

    P.

  • 4. Data: 2015-04-29 10:06:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 08:42, Andrzej Lawa pisze:
    > Co ciekawe mój stary złomek właśnie z 1997 roku przy dodawaniu gazu nie
    > dymi. A widzę wiele nowszych, błyszczących samochodów, które przy
    > najmniejszym dodaniu gazu zostawiają za sobą czarną chmurę.
    To prawdopodobnie te egzemplarze po Niemcu, co tylko raz w tygodniu do
    kościoła i płakał jak sprzedawał. Mało jeżdżone i widocznie coś się
    osadziło, a teraz przy dodaniu gazu się wypala ;-)

    Maciek

  • 5. Data: 2015-04-29 10:08:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 09:58, p...@g...com pisze:
> [...]
    > miala na celu jedynie podniesienie sprzedazy nowych aut czyli
    > zwiekszzenie zyskow rodzimych koncernow motoryzacyjnych ... teraz kolej
    Noooo! Wreszcie zyski zwiększą nasze rodzime koncerny motoryzacyjne :->

    Maciek

  • 6. Data: 2015-04-29 10:39:11
    Od: p...@g...com

    --Noooo! Wreszcie zyski zwiększą nasze rodzime koncerny motoryzacyjne :->

    oj tam wszyscy beda zarobieni :-) trzeba przeciez zbudowac i wyposazyc aparat
    kontroli, wydawanie plakietek tez nie bedzie za darmo, to juz chyba ostatni wielki
    skok na kase PO po takim numerze nawet lemingi nabiora podejrzen :-)

    P.

  • 7. Data: 2015-04-29 11:08:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >hucpa miala na celu jedynie podniesienie >sprzedazy nowych aut czyli
    >zwiekszzenie zyskow rodzimych koncernow motoryzacyjnych ... teraz

    Czy tak calkiem zadnego ... w niektorych miastach zdarzal im sie
    czasem smog.
    Nie wiem czy ostatnio tez sie zdarza.

    Z drugiej strony my dosc skutecznie czyscimy niemiecki rynek ze
    staroci, i oni maja coraz mniej szkodliwe auta, niezaleznie od
    plakietek.
    My zreszta tez.
    Dalej - w takim smogu wiecej udzialu maja diesle. Ale nowoczesne
    mniej, no i plakietka to troche redukuje.

    J.

  • 8. Data: 2015-04-29 11:16:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
> [...]

    >nie dymi. A widzę wiele nowszych, błyszczących samochodów, które przy
    >najmniejszym dodaniu gazu zostawiają za sobą czarną chmurę.

    No, akurat wczoraj za takim jednym jechalem. Volvo, juz od dawna nie
    blyszczacze, ale czarna chmura nie byla przyslowiowa, tylko doslowna
    ... choc w sumie to powinien przeglad wylapac ... i wytlumaczyc
    kierowcy, ze auto za duzo pali :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-04-29 13:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik abn140 a...@g...com ...

    > pierwszy koment pod artem:
    > " mam 56 lat zarabiam 1250 zł miesięcznie

    1250 miesiecznie? Gdzie sa tacy pracownicy!?!?

  • 10. Data: 2015-04-29 13:29:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Apr 2015 08:42:22 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
> [...]
    r. a
    > 2001 r. wjadą tylko do niektórych punktów miasta."

    Mnie w szkole za komuny uczyli, że truje benzynowiec a diesel tylko
    smierdzi. Coś się zmieniło?

    --
    Marek