  • 71. Data: 2015-05-09 10:19:28
    Temat: Re: lobby dilerów znów atakuje
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > jakie uskuteczniasz tylko potwierdza to co napisałem

    Tak cwaniaczku. Nie pójdzie szkozpom tak łatwo wywłaszczanie:

    "Znamy wasze adresy, wiemy gdzie mieszkacie"
    http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3714694,duda-
    straszy-poslow-wideo-znamy-wasze-adresy-wiemy-gdzie-
    mieszkacie-strajk-na-slasku,id,t.html?cookie=1

    Endriu

  • 72. Data: 2015-05-09 22:58:27
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 20:25, Shrek pisze:
    > Eee - prawdę mówiąc od dawna nie widziałem wraku nigdzie. Złomiarze
    > wszystko co nie przypięte wynoszą. Za dobry biznes, żeby wyrzucać. Inna
    > sprawa, że ta utylizacja też ma niewiele wspólnego z ekologią, poza
    > papierkiem.
    Całe wraki już nie. Metal jest w cenie. Do lasu trafiają za to mało
    wartościowe plastiki - od zderzaków poczynając, a na wyposażeniu wnętrza
    kończąc.

    Maciek

  • 73. Data: 2015-05-09 23:41:42
    Temat: Re: <OT> lobby dilerów znów atakuje
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 8 May 2015 02:24:55 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Zeznaję że nie wiedziałem.
    > Czego tam dodawali?

    Słodzono wywarem w winogron, który odparowywano żeby zgęstniał. W
    czasie tej operacji wdzielał się octan ołowiu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 74. Data: 2015-05-09 23:47:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Endriu wrote:

> [...]
    straszy-poslow-wideo-znamy-wasze-adresy-wiemy-gdzie-
    mieszkacie-strajk-na-slasku,id,t.html?cookie=1

    zapraszam. Zobaczymy jaki jesteś odważny.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 75. Data: 2015-05-10 06:56:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-09 22:58, Maciek wrote:

    > Całe wraki już nie. Metal jest w cenie. Do lasu trafiają za to mało
    > wartościowe plastiki - od zderzaków poczynając, a na wyposażeniu wnętrza
    > kończąc.

    Szczerze - od dawna nie widziałem.

    Shrek.

  • 76. Data: 2015-05-10 17:58:57
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > zapraszam. Zobaczymy jaki jesteś odważny.

    Che, che platformiany cwaniaczku, a zastanawiałeś się dlaczego twój jebany partyjny
    progandysta zaprosi do swojego programu liderów związkowców, żeby wreszcie poznać
    argumenty DRUGIEJ strony ?.

    Zagórowski przyniósł do programu "Tomasz Lis na żywo" kostkę brukową. "To są
    argumenty negocjacyjne
    http://www.tvp.info/18889525/zagorowski-przyniosl-do
    -programu-tomasz-lis-na-zywo-kostke-brukowa-to-sa-ar
    gumenty-negocjacyjne

    Wyprzedajecie kurwy wszystko, taj jak grecy ....

    Port w Pireusie trafi w ręce Chińczyków. Premier Grecji zgodził się na prywatyzację
    http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,17676707,Port_
    w_Pireusie_trafi_w_rece_Chinczykow__Premier_Grecji.h
    tml

    ... żeby mieć na swoje partyjne pensyjki, ostatnio miały iść lasy na
    żydo-roszczenia, ale naród cierpliwie czeka i kostki się kiedyś posypią ......

    Endriu

  • 77. Data: 2015-05-10 19:00:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Endriu wrote:

    > Che, che platformiany cwaniaczku,

    czyli wymiękłeś keyboard warriorze :)

  • 78. Data: 2015-05-10 19:28:36
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > czyli wymiękłeś keyboard warriorze :)

    Spokojnie. Ja rozumię że są WAS milony i każde chce do partyjnego żłobu i jedyne co
    potraficie to wysługiwac sie innym z czwartego pokolenia. Ale czas wyprzedaży się
    kończy, bo nie ma już za bardzo co sprzedawać. Ja ci mówę Masti nie tędy droga.
    Rezerewy NBP to 300 mld PLN. Dług Publiczny to 1,1 bln PLN. Przeżarliście kurwy już
    wszystko:

    Wyprzedano już 97% polskiego majątku - po 25 latach Polacy zostali dziadami bez
    pieniędzy na walizkach
    https://marucha.wordpress.com/2015/05/08/wyprzedano-
    juz-97-polskiego-majatku-po-25-latach-polacy-zostali
    -dziadami-bez-pieniedzy-na-walizkach/

    .... a 8mln ludzi młodego pokolenia jest już za granicą. Nie tędy droga Masti unijno-
    platformerski naganiaczu nie tędy .....

    Endriu

  • 79. Data: 2015-05-10 19:32:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Endriu wrote:

    > Spokojnie. Ja rozumię

    idź się doucz patryjoto co nawet własnego języka nie zna.
    pa.

  • 80. Data: 2015-05-11 09:52:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    com...
    On Fri, 8 May 2015 02:24:55 +0200, Gotfryd Smolik news

    >Słodzono wywarem w winogron, który odparowywano żeby zgęstniał. W
    >czasie tej operacji wdzielał się octan ołowiu.

    Odparowywano w olowianych naczyniach ?

    No i skad ten ocet ? To dwoch fermentacji wymaga :-)

    J.