    From: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: logoterma problem z zaworami
    Date: Mon, 13 Feb 2012 15:48:32 +0000 (UTC)

    Witam
    To, że na wlocie każdej logotermy, nie założono filtru siatkowego, to według
    mnie błąd. Wielu producentów uzależnia gwarancję od założenia takiego filtru na
    dolocie do np. pieców CO. Ja mam taki u siebie, przed piecem CO Junkersa
    założony od początku. Przed i po filtrze zawory, tak aby odciąć filtr do
    czyszczenia. Czyszczę co roku i zawsze na siatce coś się zbiera - często małe
    grudki korozji, które mogą pewnie uszkodzić automatykę. Jak instalacja była
    nowa, to zdarzały sie w filtrze grudki pasty uszczelniającej, czy drobinki
    pakuł.
    PP