  • Data: 2010-05-03 20:01:01
    Temat: Re: magnes na pół
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Chwali sie. Skoro jestes takim fachowcem to dlaczego nie poradzisz
    > Pytajnikowi jakiego sprzetu ma uzyc? Ja pisze w oparciu o doswiadczenia
    > hamerykanskie; nie reklamuje ani zadnej firmy, nawet chinskiej, ktore czy tego
    > chcemy czy nie ale produkuja czesto sprzet najwyzszej jakosci.
    > Ja przestrzegam przed badziewiem nie tylko chinskim.

    Nie radzę bo nie ciąłem diamentem magnesu a zmyślać nie lubię, odniosłem
    sie tylko do Twojej sugestii jakoby warte zakupu tarcze z ścierniwem
    diamentowym w masie kosztowały od 100 dolarów wzwyż skoro bywają ponad
    dziesięciokrotnie tańsze a zawsze żyłem w przekonaniu że to w Polsce
    bardziej trzeba uważać żeby nie kupić bubla. Wracając do tarcz do
    precyzyjnego ciecia na mokro szkła o grubości 15mm używam tarczy o
    grubości 0,5 mm takiej przed jaką przestrzegałeś, z blachy z
    powierzchniowym drobnym ale gęstym nasypem osadzonym w bardzo twardym
    metalu, tnie doskonale i nie strzępi krawędzi bo jest wysokiej jakości.
    Ergo, liczy się dobranie sprzetu do jego przeznaczenia a nie ogólne
    wytyczne :)