    From: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: matlab taki wydajny?
    Date: Tue, 19 Jan 2010 00:01:03 -0800 (PST)

    On 18 Sty, 21:24, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    > Napisz teraz to samo mnożenie macierzy w javie i porównaj wyniki. Okaże
    > się, że matlab jest wyjątkowo szybki. ;)

    Gdy testowałem ostatnio wydajnosc javy, to czesto czasy wykonania
    na "czesciach obliczeniowych" algorytmu nie roznily sie w ogole od C+
    +.
    Szczegolnie na architekturze 64-bitowej java rzadko odstaje od C++.
    Przez czesci obliczeniowe rozumiem cos takiego, gdzie w petetlach
    sa wykonywane obliczenia arytmetyczono logiczne. Gdy sie pojawia
    wywolywanie duzej ilosci metod do dopiero java wyraznie traci.