  • Data: 2004-12-08 22:22:25
    Temat: Re: metro ethernet?
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 8 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Piotr Serwadczak posłał(a) w świat wiadomość
    net>

    > Sugerowal bym przed rozpoczeciem realizacji planow maly benchmarking
    > techniczny ;)
    > Warto przed okresleniem zalozen technicznych, projektowych,
    > ale tez realizacyjnych i rynkowych (np. odnosnie planowanych
    > uslug) popatrzec jak to dziala w praktyce.

    Aż mnie korci, by spytać o koszt inwestycji i szacowany termin, po którym
    zacznie przynosić zysk.

    We Wrocławia, kiedy po powodzi opadły wody, to niejako przy okazji
    "generalnego remontu" położono światłowody.

    Dziś Prezydent podpisał, że internet kosztuje nie więcej, niż - IIRC - 760
    zł rocznie (63 zł/m-c). Droższego ustawa nie przewiduje i fiskus nie
    odlicza od podatku.
    W takich dużych aglomeracjach, jak Trójmiasto internet oferują osiedlówki i
    kablówki, TePsy, Netie i inne Dialogi; że o radiowym śmietniku 2,4 GHz nie
    wspomnę. Kto chce, ten za 50 do 60 zł na miesiąc internet ma.
    Czy dziś, kiedy ceny dostępu do internetu znormalniały, okablowanie całego
    miasta ma (ekonomiczny) sens?

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,