  • 1. Data: 2011-09-02 16:34:58
    Temat: miękki pedał hamulca
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    wróciłem właśnie z serwisu fiata, różnica jest taka, że kiedyś miałem
    "twardy" pedał hamulca, teraz jest strasznie "miękki"... wymieniali mi
    przewody...

    czy to jest objaw złego odpowietrzenia hamulców? jak zrobić reklamację?

  • 2. Data: 2011-09-02 17:18:42
    Temat: Re: miękki pedał hamulca
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j3qpih$inm$1@news.onet.pl...
> [...]
    > przewody...
    >
    > czy to jest objaw złego odpowietrzenia hamulców? jak zrobić reklamację?

    Czy samochód hamuje lepiej niż przed wymianą? Jeżeli nie to coś jest źle.
    Możesz jechać do stacji kontroli pojazdów na rolki i zobaczysz czy hamulce
    mają odpowiednią siłę i równo biorą.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2011-09-02 19:00:21
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-09-02 16:34, identifikator: 20110701 wrote:
> [...]
    > przewody...
    >
    > czy to jest objaw złego odpowietrzenia hamulców? jak zrobić reklamację?

    możliwe, a te nowe przewody to nie jakiś badziew czasem?

  • 4. Data: 2011-09-02 20:08:34
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > przewody...
    >
    > czy to jest objaw złego odpowietrzenia hamulców? jak zrobić reklamację?

    Gdybys nie był znanym trolem internetowym z dorobkiem na innych grupach -
    być może - byłoby tu wiecej fachowych podpowiedzi

  • 5. Data: 2011-09-02 20:35:56
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Gdybys nie był znanym trolem internetowym z dorobkiem na innych grupach -
    > być może - byłoby tu wiecej fachowych podpowiedzi

    proszę: WAL SIĘ CIOTO!

  • 6. Data: 2011-09-03 18:55:24
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > proszę: WAL SIĘ CIOTO!
    No własnie tak brzmi wiekszość twoich wypowiedzi w internecie. W związku z
    tym musisz o radę pytać w serwisie (i oby cię tam w najlepsze wydymali -
    CWELU).

  • 7. Data: 2011-09-03 19:26:22
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > No własnie tak brzmi wiekszość twoich wypowiedzi w internecie. W związku z
    > tym musisz o radę pytać w serwisie (i oby cię tam w najlepsze wydymali -
    > CWELU).

    amen

  • 8. Data: 2011-09-03 19:32:17
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ale nie obrażaj się, ja po prostu nie jestem z PO...

  • 9. Data: 2011-09-04 09:13:19
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > przewody...
    >
    > czy to jest objaw złego odpowietrzenia hamulców? jak zrobić reklamację?

    No cóż, wiek robi swoje. Aha, ja go nazywam MastaBlasta.

    MSPANC ;-)

    --
    Mateusz Bogusz