  • Data: 2017-03-29 03:22:47
    Temat: Re: mini reaktory atomowe
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 marca 2017 06:54:06 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > A to jakos nie pamietam, zebys cos pisal. Moze za bardzo zawoalowałes.
    >
    > A kto sprawdzal ... mysle, ze ludzie bardzo zainteresowani pozniejsza
    > wspolpraca z Iter. I na ~15 lat przed emerytura :-)
    >
    > No coz, kiedy to ma zaczac pracowac ? Za 10 lat maja byc jakies
    > ambitniejsze wyniki, to jeszcze zdazymy podyskutowac.
    > O ile Usenet dozyje :-(

    Projekt zaczęto (nie licząc polityczno-organizacyjnych cyrków) od powołania komitetu
    który napisał bardzo szczegółowe przepisy według których potem cały obiekt miał być
    zaprojektowany, zbudowany, uruchomiony i ekploatowany. Te przepisy były tak dobre, że
    afcen potem włączył je do swoich przepisów na wysokotemperaturowe reaktory. Do dziś
    ludzie z tamtego komitetu sprawdzają i akceptują każdy kawałek papieru na zgodność z
    przepisami które zaczęli pisać z grubsza 20 lat temu. Śliczna fucha, nieprawdaż?