  • Data: 2016-06-26 13:49:19
    Temat: Re: miniaturyzacja ;)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie nie chodzi o to co ten lolek wyczynia. Powiedzcie mi tylko
    > jak mały może być realnie w 2016r taki czytnik kart i czy mam nosić lupę ;)

    nie, nie musisz nosić lupy. Nic to nieda. Wyobraź sobie, że idziesz do
    normalnego sklepu, płacić kartą. Pani wybija kwotę na czytniku, podaje
    Ci go i prosi pin zielony. Wykonujesz polecenie. za chwile słyszysz pip
    pip pip - pani mówi że jest jakiś błąd, np połączenia z bankiem.
    Teraz sie zastanów, czy wkładałeś kartę do czytnika czy kopiarki karty
    bankomatowej? Pin też zostawiłeś..... Za pół roku giną Ci pieniądze z
    konta. czy będziesz pamiętał o nieudanej transakcji?
    ToMasz