  • 1. Data: 2005-03-22 18:35:19
    Temat: młodociany hosting
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Witam

    Właściwie nie mam w zwyczaju przerzucać się linkami, ale zrobię tutaj
    wyjątek. Wyjątkowo dobry artykuł, rzec można by, że traktujacy o
    problemach polskiego internetu i przewijających się tu wątkach o znikających
    domenach, telefonach z yahoo/google itd. :)

    http://tinyurl.com/6nzbd

    --
    [ ŁT ]

  • 2. Data: 2005-03-22 18:42:53
    Temat: Re: młodociany hosting
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Lukasz Trabinski <l...@t...net> w artykule
    <news:d1poh7$9en$1@lt.wsisiz.edu.pl> pisze:

> [...]
    > problemach polskiego internetu i przewijających się tu wątkach o
    > znikających
    > domenach, telefonach z yahoo/google itd. :)

    http://www.di.com.pl/n/?lp=9306

    Widzisz istotną różnicę?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 3. Data: 2005-03-22 19:05:19
    Od: muti <m...@C...invalid>

    *Andrzej P. Wozniak* napisał(-a):

    > http://www.di.com.pl/n/?lp=9306
    >
    > Widzisz istotną różnicę?

    Niepotrzebnie zwracasz uwagę - lepiej nadużywać tinyurl'a niż nie korzystać
    z niego wcale. :-)
    --
    Pozdrawiam... muti(r)
    Now playing: Trójka [http://www.radio.com.pl/trojka]

  • 4. Data: 2005-03-22 19:19:38
    Od: Karabanda <k...@h...sg>

    > lepiej nadużywać tinyurl'a niż nie korzystać
    > z niego wcale. :-)

    Nie wiem czemu i komu i dlaczego nagle przeszkadzaja 4 linijkowe adresy..
    czytniki wam siadaja czy jak?

  • 5. Data: 2005-03-22 19:42:36
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> napisał(a):

    > http://www.di.com.pl/n/?lp=9306
    >
    > Widzisz istotną różnicę?

    Zasadniczą, nie zareklamowałem serwisu di.

    --
    [ ŁT ]

  • 6. Data: 2005-03-22 21:40:13
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    <news:d1psfc$b42$1@lt.wsisiz.edu.pl> pisze:

    > Zasadniczą, nie zareklamowałem serwisu di.

    A jak napiszę, że świstak siedzi i coś tam zawija, to też będzie reklama? A
    nazwa domeny w Message-id czy w adresie mailowym to też reklama?
    Tak naprawdę to właśnie *nie* podając adresu źródła zrobiłeś reklamę
    zaciemniacza z tekstu, który mógł być rzetelną informacją.

    Gdybyś podał oryginalny odnośnik lub przynajmniej napisał, z jakiego serwisu
    artykuł pochodzi, decyzję, co dalej z tym zrobić, pozostawiłbyś czytającym.
    Jedni by napisali przykładowo, że już zdążyli to przeczytać, inni - że temu
    amatorskiemu serwisowi nie warto wierzyć.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 7. Data: 2005-03-22 22:01:56
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

> [...]
    > Jedni by napisali przykładowo, że już zdążyli to przeczytać, inni - że temu
    > amatorskiemu serwisowi nie warto wierzyć.

    Moderowanie polipa chyba nie było takie głupie. Widać można o wszystkim
    dyskutować, ale nie o sednie sprawy. EOT z mojej strony.

    --
    [ ŁT ]

  • 8. Data: 2005-03-22 22:36:28
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    Lukasz Trabinski wrote:
> [...]
    > problemach polskiego internetu i przewijających się tu wątkach o
    > znikających domenach, telefonach z yahoo/google itd. :)

    Zdecydowanie jestem za. Takich IPS porobilo sie full a wiekszosc stoi na
    theplanet
    Amatorszczyzna !

  • 9. Data: 2005-03-23 07:03:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl> napisał w wiadomości

    > Zdecydowanie jestem za. Takich IPS porobilo sie full a wiekszosc stoi na
    > theplanet
    > Amatorszczyzna !

    a wszystko zaczyna sie od cen łączy w Polsce.
    Ceny sa wysokie więc i normalne hostingi są dość drogie.
    Ludzie szukają taniego hostingu i rynek odpowiada im
    hostingiem za grosza ale w najlepszym przypadku marnych
    jeśli nie normalnie oszukańczym.

  • 10. Data: 2005-03-23 13:23:45
    Od: Przemek Celej <n...@n...pl>

    Lukasz Trabinski wrote:
> [...]
    > problemach polskiego internetu i przewijających się tu wątkach o znikających
    > domenach, telefonach z yahoo/google itd. :)

    Ale ten tytuł "młodociany", co ma młodzież do oszustów ?

    Przemek Celej