  • Data: 2020-01-09 06:46:32
    Temat: Re: modbus na hasło
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/01/2020 22:42, jacek pozniak wrote:
    > A pytasz ramką odpowiednią do modbusTCP? Port 502 to chyba "standardowy" dla
    > ModbusTCP jest.

    Używam QModMaster. Ten sam program z innym urządzeniem działa.

    Do czasu aż podsłsucham transmisję po wifi pomiędzy aplikacją mobilną a
    urządzeniem pewności mieć nie będę. Ale wiem że "modbus na hasło"
    zachowuje się tak samo jak moje urządzenie, czyli nie odpowiada do czasu
    wysłania popawnego "klucza". O ile opisane w internetach zachowanie
    innych urządeń jest prawdą.