  • Data: 2020-01-10 23:03:27
    Temat: Re: modbus na hasło
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/01/2020 21:13, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Nie potrzebujesz żadnego proxy ani nic programować, tym bardziej
    > emulować. Po prostu stawiasz na Linuksie access point, dzięki któremu po
    > WiFi będzie można połączyć się z siecią, w której jest komputer oraz
    > badane urządzenie.

    Urządzenie *JEST* AP. Można do niego podpiąc tylko 1 klienta.

    > AP będzie pracować w trybie mostu (bridge).

    Zakładając że mogę zrobić to co mogę, czyli:
    a) postawić u mnie AP o bardzo podobnej nazwie i parametrach i udawać że
    jestem urządzeniem
    b) na drugiej karcie połaczyć się z urządzeniem i udawać klienta
    c) spiąc je bridge

    to nie zadziała...

    https://superuser.com/questions/597834/bridging-wifi
    -to-ethernet-on-ubuntu-not-working

    Kali Linux odmawia spięcia dwóch wlan0 i wlan1 kiedy jeden pracuje jako
    klient a drugi jako ap. brctl can't add ...

    Dlatego to ogólnie nie jest takie trywialne jak się może wydawać.

    PS. Na razie mam mały trop wynikający ze sniffingu: istnieje szansa że
    urządzenie używa EAPoL do uwierzytelnienia. W zasadzie z opisów wynika
    że działa właśnie tak jak obserwuje: zabrania dostepu do portu jeśli nie
    podam hasła.