  • 21. Data: 2015-12-30 15:51:02
    Temat: Re: mój pierwszy raz
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur Miller napisał:

    > ej, tylko nie tu, dobra? takie wałki to na pręgu...

    Jeśli ktoś uważa, że wszystkiemu winny jest UKŁAD,
    to prędzej czy później trafi na tę grupę.

    Jarek

    --
    Zapalcie światła dla SKR-ów
    Róbcie wycieczki do PGR-ów

  • 22. Data: 2015-12-30 16:58:40
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-12-29 22:46, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Ide jutro sprawdzić nasz szrot ;-)

    TYLKO
    Laptop Acer trochę wybebeszony, matryca jakby cała ;-)

    Włodek

  • 23. Data: 2015-12-30 17:24:56
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Jeśli ktoś uważa, że wszystkiemu winny jest UKŁAD,
    > to prędzej czy później trafi na tę grupę.

    Nieswojo mi tak przywoływac Panów do pionu, ale to jest
    jednak Grupa Trzymająca Poziom, uszanujmy stare obyczaje...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 24. Data: 2015-12-30 17:53:03
    Od: b...@g...com

    użytkownik Artur Miller napisał:

    > ej, tylko nie tu, dobra? takie wałki to na pręgu...
    >
    > a.

    Zawsze dostaje opi..ol albo tu, albo na pocztę
    mimo że nie zaczynałem:(

  • 25. Data: 2015-12-30 19:17:26
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Wed, 30 Dec 2015 13:10:11 +0100, ACMM-033 napisał/a:

    [ciach]
    > Dobra, do rzeczy... łapię się
    > na tym, że telewizor sobie czymś tam brzęczy, a ja w słuchawkach, przy
    > lapciu, cuś tam palcuję, zaś brzęczenie telewizora niejako uspokaja moje
    > uszy.

    [ciach]

    TV to taka kontrolka istnienia cywilizacji, brzęczy se w tle i to znaczy
    że jest wszystko o.k., jeszcze cywilizacja istnieje. Jak przestaną
    nadawać to trzeba zacząć się bać :)

    Bo(o)t manager

  • 26. Data: 2015-12-30 20:16:32
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

> [...]
    >

    > Bo w fakcie nie powiedzieli? W TV było cicho,
    > a może WTEDY nie dotarło?
    >
    > Cóż to za wybiórcza i selektywna pamięć u Pana?

    A było to tak:
    zaczynając od 39'go na wyścigi bolszewicy z nazistami wyżynali - głównie
    nasze elity. I do 1989 prowadzono bolszewizację tak intensywnie, że po
    odzyskaniu tej okrągłostołowej, koncesjonowanej niepodległości -
    niewielu już zostało takich, co *nie* przeniknęli sowietyzmem. I tu
    jeszcze jedna rzecz arcyważna:
    Amerykanie wymyślili sobie sposób na podkopywanie PRL-owskiego systemu -
    poprzez nagłaśnianie opozycyjnych działań, ale *tylko* upatrzonej części
    działaczy, a mianowicie "rewizjonistów". A co oznacza ten termin? Otóż
    byli to *odszczepieńcy*, którzy wcześniej bardzo, ale to bardzo -
    wdrażanie bolszewii u nas wspierali! A gdy wraz ze śmiercią Stalina
    nadeszły "nowe czasy", zakręt linii partyjnej spowodował, że oni po
    prostu wypadli z gry, znaleźli się za burtą, bez żadnej nadziei na
    wpływanie na władzę. Tu warto by jeszcze dodać garść szczegółów, ale w
    ich zakresie obowiązuje-obowiązkowa poprawność polityczna, czyli
    ordynarne kneblowanie! Tedy sobie odpuszczę.
    Tym niemniej przez "Wolny Świat" wspierani byli *tylko* tacy działacze
    tzw. "opozycji", którzy mieli za sobą komunistyczną przeszłość! A po
    1989 to oni właśnie okrzyknęli się trybunami ludu (a może powinienem
    napisać w cudzysłowie, i... dużymi literami?). I na miejscu
    wy-eksterminowanej polskiej elity, nastała nowa (j)elita (grube), które
    zabiegają intensywnie głównie o interesy zagranicznych sponsorów! A
    jakiekolwiek próby upominania się przez innych, o Polski interes - są
    traktowane jako... ksenofobia!

    Żyjemy w czasach pojednania dawnych puławian z natolińczykami, i aby
    chwycić w cym rzecz, to warto też pamiętać inne określenie, bardziej
    dosadne - tych grup politycznych!
    Pookrągłostołowa nasza republika jest we władzy układów, ukształtowanych
    przez służby specjalne późnego PRL-u, i każdy zamach na ten układ -
    rodzi wzmożoną kontrakcję. Czy PiS się właśnie na to "zamachnie"? Nie
    wiem, ale byli ubecy też tego nie wiedzą, i wściekle ujadają. No i ja
    ich rozumiem, ale to, że znajdują takie nieprzebrane legiony
    "szkodliwych idiotów" którzy ich w tym wspierają, świadczy tylko o tym,
    że te wszystkie działania socjalistów z odmiany "nazi", oraz tych
    moskiewskich, "internacjonalnych" - osiągnęły swój cel: w Polsce już
    niemal zanikła *wszelaka* inteligencja, zarówno jako osoby, ale też i
    "sposób oglądu rzeczywistości", czyli *samodzielność* myślenia. Dominuje
    sq***na (j)elita, a pod jej dyktando lemingi uprawiają obłąkańcze
    klakierstwo. Ba, żeby im jeszcze kto płacił, ale oni to robią
    *na_ochotnika*! Jak to durnie....
    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 27. Data: 2015-12-30 22:15:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello BaSk,

    [.................]

    WYPIERDALAJ Z POLITYKĄ!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2015-12-30 22:36:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-30 o 13:22, PiteR pisze:
    > (...)
    > Ale w telewizorze są np procesory które ktoś projektował tygodniami
    > myśl techniczna, testy, ulepszenia a tu zwykła deska kupowana aby
    > (...)
    > A czy ktoś wspomni tych anonimowych projektantów procka? Nie bo procka
    > to kosmici zrzucają na spadochronach. Elektronik to taki ni ch. ni
    >(...)

    Tak przy okazji: pamięta ktoś tytuł powieści nieodżałowanego Janusza
    Zajdla, w której elektronicy ze strony A planety robili reverse
    engineering rzeczy wymyślonych przez elektroników strony B i vice versa?
    Może coś sknociłem, ale mniej-więcej o to chodziło.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 29. Data: 2015-12-30 22:40:02
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-12-30 o 01:16, J.F. pisze:

    > Ba - ja sobie patrze na karte pamieci.
    > Jakiej to technologii trzeba, zeby zmiescic np 16GB na powierzchni
    > paznokcia. Toz wymiary bitu trzeba w nanometrach mierzyc.
    > Jak to wykonac, jakie trzeba miec maszyny
    Ale schodów bez maszyn też nie zrobisz, swoje kosztują
    no i trzeba mieć rękę, próbowałem robić meble to wiem że to
    nie jest łatwy kawałek chleba, jakby było inaczej
    to stolarzy byłoby w piz..u, a sam wiem ile się swojego naszukałem
    na głupie poręcze do schodów.
    Co oczywiście nie ma kompletnego przełożenia na elektronikę i
    umiejętności jakie trzeba mieć aby zaprojektować np procka czy pamięci.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 30. Data: 2015-12-30 22:41:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze tak:

    > Takie są fakty:
    >
    > http://www.fakt.pl/politycy/projekt-ustawy-medialnej
    -pis-jest-juz-w
    > -sejmie,artykuly,600449.html
    >
    > A to jest pierwsza reakcja ze strony Polaków (gorszego sortu).

    Nie łączcie telwizorów z telewizją a już szczególnie polską. Na
    telewizorze (mam na myśli dużym ekranie bo monitor 55 cali to chyba
    rzadkość) można oglądać YouTube i dnia nie wystarczy żeby wszystko
    obejrzeć co chiałoby się. Tylko ciency szukacze nie wiedzą co można
    oglądać na YT.

    Można sieknąć wieczór z Davidem Attenborough aż uszkami pójdzie.
    Nielimitowany i nie otoczony polskimi pojebanymi reklamami.
    Polska telewizja nie ma tu żadnych szans wcisnąć się i zatruć myśli.

    --
    Piter

    Let me see your war face.