    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
    Date: Tue, 16 Jul 2013 08:18:40 +0200

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:51e45a03$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
    > założenie tulei w którą wkręcę szpilkę pomorze czy totalnie zabiłem blok

    To są kanały wodne, olejowy jest na tym zdjeciu po lewej na dole. Jak coś
    robisz to pozatykaj je wszystkie ręcznikami papierowymi tak jak i zasłoń
    cylindry. Po robocie odkurz dokładnie odciągając też śmieci w momencie
    wyciągania zatyczek.
    Zniszczony gwint trzeba naprawić zestawem helicoil ew. podobnym, tuleje były
    dobre 30 lat temu.
    Producent w przypadku szpilek pewnie zaleca wymienić przy robocie na nowe
    albo mierzyć wyciągniecie i wymienić.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz