    Date: Tue, 16 Jul 2013 10:02:17 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz

    W dniu 2013-07-16 09:26, Ukaniu pisze:

    > Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No to pozostaje nawiercić i wstawić tuleję, jak widzę to tam jest
    > wystarczająco mięsa na takie zabawy ale bez szaleństw.
    >
    > Jakim cudem to pękło? szpilka wyciągnęła się jak guma z majtów?

    Durnota operatora;/ Odkręciłem koło rozrządu, zmieniałem uszczelniacz na
    wałku zaworów. Chciałem dokręcić koło rozrządu przy leżącej na bloku
    głowicy, więc wkręciłem dwie nowe szpilki bez założonej klawiatury, jak
    widać jedną za mocno;/

    Pytanie czy pod spodem szpilki nie ma kanału olejowego?

    Czy można kupić taką tuleje gotową czy tylko ślusarz?

    Dlaczego te trzy kanały wodne są oddzielone oryginalnie od siebie? Czy
    to że płyn będzie mógł przenikać między nimi przez uszkodzone przez mnie
    ścianki doprowadzi do awarii pomimo zastosowania tulejki?