  • Data: 2017-03-13 20:30:01
    Temat: Re: nastepny punkt
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.03.2017 19:16, fir wrote:

    > a kto mowi ze jest problem?

    Ty.
    Jak nie ma problemu, to zastosuj.

    > (pominawszy to algorytm bressenhama nie jest az taki dobry na codzien raczej uzywam
    wersji na fixedpointach i o ile pamietam byla chyba szybsza)

    NIe pamiętasz.
    Przeczytaj moze najpeirw, co to jest ten algorytm.

    > to o czym mowie to pewne zagadnienie teoretyczne ktore ma wiele stron i nie
    sprowadza sie w calosci do 'uzyj bressenhama' (i takie sprowadzanie jest troche
    glupie)

    Jeśli hccesz odkrywac na nowo koło, musisz powiedzieć po co.
    Choćby 'bo się chcę pobawić'.
    Jeśli tego nie zrobisz, dostaniesz (jeśli dostaniesz, bo odpowiadanie
    wydaje się trochę głupie) rozwiązanie problemu.

    Chcesz analizę algorytmu rysowania linii? Poszperaj w ksiazkach
    do grafiki komputerowej. Tam bedziesz mial ich 10 roznych rodzaju,
    coraz to lepszych.

    pzdr
    bartekltg