  • Data: 2017-03-13 20:42:32
    Temat: Re: nastepny punkt
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 20:30:04 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

    nie mow co mam robic bo uswiadamiam sobie ze rozmawiam z idiota a to nie jest chyba
    cos czego bysmy tu chcieli ;c

    watki sa nie po to by jak idiota mowic komus co ma robic tyko by odpowiadac na
    pytania , rozwijac tematy.. kolega nieststy woli wytwarzac ciezkie glupoty

    > Ty.
    > Jak nie ma problemu, to zastosuj.

    kolega zaprzecza samemu sobie, twierdzi ze ja mowie ze mam problem z zastosowaniem
    bressenhama nic takiego nie mowilem.. chwile potem dorzuca "jak nie ma porblemu to
    zastosuj" przeczac samemu sobie - to nie jest grupa dla baranow, pewien poziom by sie
    przydal

    uzywam wersji na fixedpointach i o ile pamietam byla chyba szybsza)

    > NIe pamiętasz.
    > Przeczytaj moze najpeirw, co to jest ten algorytm.

    dobrze wiem co to za algorytm, o ile pamietam wersja na fixedpointach jest szybsza i
    nie w tym nic dziwnego

    sprowadza sie w calosci do 'uzyj bressenhama' (i takie sprowadzanie jest troche
    glupie)

    > Jeśli hccesz odkrywac na nowo koło, musisz powiedzieć po co.
    > Choćby 'bo się chcę pobawić'.
    > Jeśli tego nie zrobisz, dostaniesz (jeśli dostaniesz, bo odpowiadanie
    > wydaje się trochę głupie) rozwiązanie problemu.
    >
    > Chcesz analizę algorytmu rysowania linii? Poszperaj w ksiazkach
    > do grafiki komputerowej. Tam bedziesz mial ich 10 roznych rodzaju,
    > coraz to lepszych.

    i co jeszcze

    typowego barana z netu latwo poznac po tym ze znienacka nieproszony przelacza sie w
    tryb uzywania swoich yimaginowanych polecen, a to nieststy nie jest grupa dla
    knajakow