  • 1. Data: 2004-11-27 21:10:50
    Temat: neostrada
    Od: g...@p...onet.pl (GrzegorzP)

    Mam pytanie
    W umowie na neostrade TP jest taka rubryka
    "rezygnacja z usługi SDI"
    Czy ktos wie o co chodzi ?
    Dziekuje za odpowiedź
    GrzegorzP

  • 2. Data: 2004-11-28 00:03:22
    Temat: Re: neostrada
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>

    GrzegorzP napisał(a):
    > Mam pytanie
    > W umowie na neostrade TP jest taka rubryka
    > "rezygnacja z usługi SDI"
    > Czy ktos wie o co chodzi ?
    > Dziekuje za odpowied?
    > GrzegorzP
    9393 leniwcze albo 0801321123

    juz bez przesady...

    marcin

  • 3. Data: 2004-11-28 18:30:36
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Marcin Szczygielski
    <m...@n...spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl> w artykule
    <news:cob4lg$ma4$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

    > 9393 leniwcze albo 0801321123

    UTF-8 nie służy do cytowania cudzych krzaków, leniwcze.

    > juz bez przesady...

    Już bez przesady. To, że wolno nie oznacza, że można i należy. Jeśli
    umiesz sobie przełączyć klawiaturę do pisania w innym języku i z powrotem
    do pisania po polsku, to powinieneś umieć też przełączyć zestaw znaków na
    właściwy do wyświetlania cudzych wiadomości i z powrotem na właściwy do
    pisania samemu odpowiedzi.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 4. Data: 2004-11-28 20:14:20
    Od: Rafal Jedruszek <n...@n...de>

    "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> writes:

    > UTF-8 nie służy do cytowania cudzych krzaków, leniwcze.

    Pole `From' nie sluzy do podawania falszywego adresu email,
    oszuscie.

> [...]
    > umieć też przełączyć zestaw znaków na właściwy do wyświetlania
    > cudzych wiadomości i z powrotem na właściwy do pisania samemu

    Juz bez przesady. To, ze wolno wpisac co sie chce, nie oznacza,
    ze mozna i nalezy.

    --
    Przedziwny ogarnął mnie kaprys. /
    ___________________________, /

  • 5. Data: 2004-11-29 06:21:28
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Osoba podpisana jako Marcin Szczygielski
    > <m...@n...spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl> w artykule

    > UTF-8 nie służy do cytowania cudzych krzaków, leniwcze.

    tak patrze, i jakbys nie komentowal wszystkiego na okolo top przed ostatni
    weekend mialbym do sciagniecia mnie postow z newsow (na polipie z 10%)
    szanuj cudze lacza

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 6. Data: 2004-11-29 14:42:12
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Mateusz Swatek <m...@s...krakow.pl> w artykule
    <news:coefcs$lgl$1@srv.cyf-kr.edu.pl> pisze:

> [...]
    > tak patrze, i jakbys nie komentowal wszystkiego na okolo top przed
    > ostatni weekend mialbym do sciagniecia mnie postow z newsow (na

    Tak patrzę, jak śmiecisz po wszystkich grupach krzakami ze swojego
    nieskonfigurowanego czytnika i dochodzę do wniosku, że gdyby nie tacy
    lenie jak ty, to do ściągania byłoby 30% mniej wiadomości. Naucz się
    szanować cudze łącza, zachowuj się zgodnie z netykietą, problemie
    polskiego internetu.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 7. Data: 2004-11-29 14:58:01
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Rafal Jedruszek <n...@n...de>

    http://nospam-pl.net/obrona2.php#usenet

    > oszuscie.

    Ciekawe, czy zdajesz sobie sprawę, że swoją wypowiedzią zadziwiłeś znaczne
    grono użytkowników usenetu i niejednego admina newsów...
    http://www.google.pl/groups?selm=co2458$m5b$1%40inew
    s.gazeta.pl&output=gplain
    http://www.google.pl/groups?selm=bnitlj$210$1%40news
    .onet.pl&output=gplain

    > Juz bez przesady. To, ze wolno wpisac co sie chce, nie oznacza,
    > ze mozna i nalezy.

    Właśnie. Ciekawe, czy zdajesz sobie też sprawę z tego, że ktoś może twoje
    żałosne wypociny potraktować badziej niż poważnie i nie tylko napisać do
    właściwego abuse, ale też pozwać Cię do sądu.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 8. Data: 2004-11-29 15:14:40
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

> [...]
    > lenie jak ty, to do ściągania byłoby 30% mniej wiadomości. Naucz się
    > szanować cudze łącza, zachowuj się zgodnie z netykietą, problemie

    a co takiego jest nieskonfigurowane w moim czytniku ? (zreszta tej samej
    produkcji co Twoj)
    i ktore moje posty sa "smieciami" ?
    i co w moich postach jest niezgodne z netykieta ?

    --
    mateo

  • 9. Data: 2004-11-29 16:11:23
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 29 Nov 2004 15:58:01 +0100, użyszkodnik "Andrzej P. Wozniak"
    <u...@f...onet.pl> napisał:

    > Właśnie. Ciekawe, czy zdajesz sobie też sprawę z tego, że ktoś może twoje
    > żałosne wypociny potraktować badziej niż poważnie i nie tylko napisać do
    > właściwego abuse, ale też pozwać Cię do sądu.

    arnold ???

    --
    futszaK
    598339018 601061867

  • 10. Data: 2004-11-29 16:30:39
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 29 Nov 2004 16:14:40 +0100,
    Mateusz Swatek <m...@s...krakow.pl> screamed:

    > a co takiego jest nieskonfigurowane w moim czytniku ? (zreszta tej samej
    > produkcji co Twoj)
    > i ktore moje posty sa "smieciami" ?
    > i co w moich postach jest niezgodne z netykieta ?

    And the Oscar goes to: Content-Type (w/charset).

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 17:30:04 user up 10445 days, 5:25, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Friends come and go, but enemies accumulate.