  • 11. Data: 2004-11-29 16:57:50
    Temat: Re: neostrada
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    news:slrncqmjlf.n0m.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .
    > In the darkest hour on Mon, 29 Nov 2004 16:14:40 +0100,
    > Mateusz Swatek <m...@s...krakow.pl> screamed:

    > And the Oscar goes to: Content-Type (w/charset).

    a mi sie zdawalo ze nie uzywam polskich literek i nawet najdurniejszy
    czytnik je przeczyta

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 12. Data: 2004-11-29 17:10:07
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 29 Nov 2004 17:57:50 +0100, Mateusz Swatek wrote:

    > Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > a mi sie zdawalo ze nie uzywam polskich literek i nawet najdurniejszy
    > czytnik je przeczyta

    Musiałbyś jeszcze wycinać cytaty. Przynajmniej te zawierające polskie
    litery. Czego nie robisz, jak widać powyżej.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 13. Data: 2004-11-29 18:18:59
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako futszaK <f...@p...pl> w artykule
    <news:ugimq0t5e4e1tl5qd75bgpubkd9r0arju9@4ax.com> pisze:

    > arnold ???

    Skoro pytasz serio, odpowiedź będzie taka - każdy, kto z jakiegoś powodu
    uzna, że warto, niekoniecznie samozwańczy Rzecznik Praw Internauty.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 14. Data: 2004-11-29 18:28:08
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

    Mateusz Swatek <m...@s...krakow.pl>:

    > a mi sie zdawalo ze nie uzywam polskich literek
    > i nawet najdurniejszy czytnik je przeczyta

    Najdurniejszy może i przeczyta. Co z mniej durnymi?

    --
    Leszek.

    -- l...@p...pl 2:480/33.7 -- REAL programmers use INTEGERS --
    -- speaking just for myself...

  • 15. Data: 2004-11-29 18:48:09
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Lech Szychowski" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Najdurniejszy może i przeczyta. Co z mniej durnymi?

    to kolejny argument za nieuzywaniem polskich znakow :)
    bo przeciez ktos moze z konsoli czytac i nie bedzie tak czy siak nic
    wiedzial ;)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 16. Data: 2004-11-29 21:13:22
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
    > to kolejny argument za nieuzywaniem polskich znakow :)
    > bo przeciez ktos moze z konsoli czytac i nie bedzie tak czy siak nic
    > wiedzial ;)

    Jak mnie wkurza takie wstecznictwo.
    Pójdźmy dalej, lepszym rozwiązaniem jest nie pisać wcale postów, a nawet
    nie czytać! Nie będzie problemów z kodowaniem, czcionkami, zawijaniem...
    Kurka wodna, jest utf? Działa? Wiadomo jak go stosować? Jest darmowa
    mozilla? To buzia w kubeł.
    --
    Olek

  • 17. Data: 2004-11-29 21:42:37
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 29 Nov 2004 17:57:50 +0100,
    Mateusz Swatek <m...@s...krakow.pl> screamed:

    > a mi sie zdawalo ze nie uzywam polskich literek i nawet najdurniejszy
    > czytnik je przeczyta

    Ale cytujesz tekst z 8-bitowyi znakami, prawda?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 22:41:57 user up 10445 days, 10:36, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Bend over and take it like a man!

  • 18. Data: 2004-11-29 21:54:37
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

    Olek <o...@p...onet.pl>:

> [...]
    > nie czytać! Nie będzie problemów z kodowaniem, czcionkami, zawijaniem...
    > Kurka wodna, jest utf? Działa? Wiadomo jak go stosować? Jest darmowa

    Działająca w trybie tekstowym? ;)))

    > To buzia w kubeł.

    Taaa...

  • 19. Data: 2004-11-29 21:56:43
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

    Mateusz Swatek <m...@s...krakow.pl>:

    > to kolejny argument za nieuzywaniem polskich znakow :)

    Nie, to argument przeciw używaniu niewłaściwie skonfigurowanych
    programów. Czy mógłbyś skłonić używany przez Ciebie emulator
    czytnika news do poprawnej pracy?

  • 20. Data: 2004-11-29 22:14:13
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Lech Szychowski napisał:

    > Działająca w trybie tekstowym? ;)))

    Ale co mnie obchodzi, że na Atari nie było 32bit palety kolorów. To mam
    używać tylko 16 kolorów bo ktoś nie widzi mojego obrazka? To jest jego
    problem. Standard określa co zrobić, żeby zobaczyć jeśli się chce.
    --
    Olek